Jump to content
Annons

LASH Control


CryingFreeman

Recommended Posts

Lars Luthman har tåtat ihop en grymt användbar liten applikation som bygger på LASH (LASH Audio Session Handler) som sparar ihop alla inställningar i alla program (som stöder LASH) och återställer projekt med alla kopplingar och inställningar.

Den ser ut såhär, och är en liten ikon i "system tray" som expanderar en meny när man trycker på den:

glashctl_002.png

Det finns även (som synes) möjligheten att koppla ihop portar osv.

Är det någon som använder LASH här?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Spamatica (oregistrerad)

Nae, har provat det tidigare men historiskt sett så har det varit få applikationer som stött det och själva funktionen rätt så buggig.

I och med namnbytet (till LASH, hette LADCCA tidigare) så har det i och för sig fått något av en renässans.

Verkar det funka som det skall ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sanningen att säga har jag inte satt det på några hårdare prov. Precis som du säger så är ju stödet för det inte så utbrett, men bland annat FST kräver det ju, så jag var tvungen att få in LASH i vilket fall som helst.

Jag gillar tanken på att ha en liten ikon i hörnet som gör stordåd, och kopplingar och sånt verkar gå fint iaf. =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...