Jump to content
Annons

CASSANDRA


1pabloo

Recommended Posts

LÅTNAMN: CASSANDRA

ARTIST/GRUPP: MUTVEI

GENRE: indie/rock/mix

LÅTLÄNGD: ca 4 min

KOMPOSITÖR: MUTVEI

PRODUCENT: MUTVEI

FORMAT: mp3

STORLEK: 3.88 mb

STATUS: Färdig demo förhoppningsvis

LÅTLÄNK:http://www.mutvei.com/demo/MUTVEI-cassandra4.mp3

funkar mixen, bra nivåer och så, behöver lite feeedback!!!

http://www.mutvei.com/demo/MUTVEI-cassandra4.mp3

😆

Redigerat av 1pabloo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

KLarade inte riktigt av det här i mörkret.

Men Det är något med rösten helst i refen som inte funkar för mig kanske ta in någon..Jamajcan som sjunger..Utalet är lite för svenskt 😱 för att kännas sommar just nu ialla fall.

Är lite ur gängorna just nu så tag detta med en nypa salt....

YNot

Link to comment
Dela på andra sajter

Nivåmässigt, mixmässigt låter den ok för mig.

Låtmässigt inget särskilt kul eller spännande trots lite trevligt vissel och skojigt hey-baby. Det händer på något sätt ingentingenlingen utan det lunkar bara på. Det skulle behöva kännas mer angeläget eller skruvas upp några varv roligare.

Melodierna är väldigt simpla och kompet för mainstream/snällt. Ta bort vissel och hey-baby så tror man det är pensionärsklubbens strandtrivselband som spelar lite modernt.

Sången känns rätt trött och förmår inte engagera.

---

Sorry jag är trött och har gnäll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan jag tycker det här va riktigt trevligt, men tyvärr så funkar inte riktigt sången för mig. Rösten känns bara fel.

Rätt sångare så är det en hit! Nu är det en låt som kommer få 3 kommentarer på ett forum 🙂

Edit: hmm... rösten är nästan, nästan rätt. Så nära, men ändå så fel 😕

Redigerat av ierker
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan jag tycker det här va riktigt trevligt, men tyvärr så funkar inte riktigt sången för mig. Rösten känns bara fel.

Rätt sångare så är det en hit! Nu är det en låt som kommer få 3 kommentarer på ett forum :rolleyes:

Nix fyra minst! :rolleyes:

Jag tycker det här är grymt, att det skulle vara en svag låt är b-s. Gillar want you back-harmisarna. Sången är perfekt, produktionen är orginell och skön men kunde kanske behöva lite lite slip för att sitta perfekt. Och kanske att det blir lite enformigt i längden... men i grunden tycker jag du har en jäkla känsla.

Tumme upp. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...