peter ripa Postat 31 juli 2004 Postat 31 juli 2004 http://www.peterripa.com/cgi-bin/index.cgi...e=song&ID=00169
peter ripa Postat 3 augusti 2004 TrÄdstartare Postat 3 augusti 2004 https://www.studio.se/index.php?showtopic=3392
VacUm Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Mysigt sound!! Riktigt bra stÀmning du fÄtt till!
Andreas L Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 đ Kryper under skinnet pĂ„ mig... Vad kallas musikstilen?! đ
VacUm Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Uuj! Lyssnade vidare lite. Bara att lyfta pĂ„ hatten. Skitbra ju!! SĂ„hĂ€r ska man ju jobba med synthar! đ HĂ€r har dom ju en gjuten plats. Dessutom Ă€r sidan snygg som fan... Synthare: Ladda hem, lyssna och lĂ€r!
peter ripa Postat 7 augusti 2004 TrÄdstartare Postat 7 augusti 2004 tack! jag brukar kalla stilen "fin musik". halvt pÄ skÀmt o halvt pÄ allvar
VacUm Postat 7 augusti 2004 Postat 7 augusti 2004 (redigerat) tack! jag brukar kalla stilen "fin musik". halvt pÄ skÀmt o halvt pÄ allvar UngefÀr som jag uppfattade det hela faktikst. Tyckte Àrligt detta va riktigt bra. Lyssnade igenom massa lÄtar pÄ din sida, men det blev lite tjatigt till sist. Trots allt sÄ Àr det kanonbra gjort. Trots att det Àr pÄ skÄnska sÄ gillar jag pratet/sÄngen som fan. LÄter Àrligt och "pÄ riktigt" hela vÀgen. SÀllan man stöter pÄ hÀr faktiskt. EDIT: Stavfel Redigerat 7 augusti 2004 av VacUm
dbd Postat 7 augusti 2004 Postat 7 augusti 2004 Inte lika bra som "mÄnga apor tÀnker som du" men fortfarande fint.
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 13 augusti 2004 Postat 13 augusti 2004 Sickena tokroliga syntar. Fanns det en lÄt i det dÀr ocksÄ eller?
Neko Postat 13 augusti 2004 Postat 13 augusti 2004 Grymt soft... Detta gillar jag skarpt. Hur avslappnat och behagligt som helst, bra variation och underbar ljudbild med skumma basar đ± Hungrar...
nkai Postat 14 augusti 2004 Postat 14 augusti 2004 Det mÄ jag sÀga att detta var ju en klÀmkÀck slagdÀnga, och den har spelats om och om och om igen pÄ min dator idag! Snyggt jobbat! *golfapplÄderar*
Stinkey (oregistrerad) Postat 14 augusti 2004 Postat 14 augusti 2004 Det var en attans klÀmmig hemsida. Ja ggillar att spela Memory. Musken var inte sÄ dum heller.
peter ripa Postat 17 augusti 2004 TrÄdstartare Postat 17 augusti 2004 fortsÀtt att spela memory. man kan vinna min bil. pÄ lördag kommer nya o svÄrare memorybanor
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.