Jump to content
Annons

Söker sångerska..


Eternal

Recommended Posts

Hallå!

Jag undrar om det finns någon tjej/kvinna som vill ställa upp på en duett. Låten är "Julen Är Här" som Tommy Körberg och Sissel Kyrkjebö sjöng in.

Du behöver inte vara en stjärna på sång men det är absolut inte negativt. Jag är själv är inte superbra, för att underdriva lite. Se det som en rolig grej.

I alla fall är det bra om du har möjlighet att spela in själv för att sedan skicka över din sång. Helst torr (alltså utan effekter).

Skicka pm om intresse finns så kan jag berätta mer. Jag kan också skicka ett smakprov om ni undrar hur jag sjunger. :rolleyes:

Mvh Mikael

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons
  • 6 månader senare...

Följande kom in som en Anmälan istället för som ett inlägg, från emmsan89, postar därför åt henne:

jag är intresserad! mitt namn är emma och kommer från gävle, nu vet jag inte om jag gjort rätt, blev medlem på den här sidan idag för att jag hörde dina demon på my space, dom va härliga.. söker nån som är efter en sångerska, du verkar den sorten jag letar efter..

men jag har ingen speciel sångbakgrund men mina vänner säger att jag har fin och len röst, litar på dom då.. ställer gärna upp om du är intresserad. skriv tillbaka på min e-mail, för jag kommer nog inte in på den här sidan mer..

den_lilla_flickan_89@hotmail.com

MVH//

Emma

Link to comment
Dela på andra sajter

Följande kom in som en Anmälan istället för som ett inlägg, från emmsan89, postar därför åt henne:
jag är intresserad! mitt namn är emma och kommer från gävle, nu vet jag inte om jag gjort rätt, blev medlem på den här sidan idag för att jag hörde dina demon på my space, dom va härliga.. söker nån som är efter en sångerska, du verkar den sorten jag letar efter..

men jag har ingen speciel sångbakgrund men mina vänner säger att jag har fin och len röst, litar på dom då.. ställer gärna upp om du är intresserad. skriv tillbaka på min e-mail, för jag kommer nog inte in på den här sidan mer..

den_lilla_flickan_89@hotmail.com

MVH//

Emma

Haha, jag höll faktiskt på att göra samma misstag en gång, 😆 I mina tidiga forumdagar 😉 Dock inte här, och på det forumet satt anmäl knappen väldigt dåligt till 😆

förlåt för OT :rolleyes:

Redigerat av berra_-
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...