Jump to content
Annons

vanguard

jensak (oregistrerad)

Recommended Posts

jensak (oregistrerad)
Postat

hej jag har "lånat "vanguard och vet inte riktigt hur jag skall instalera den var ska dll filen ligga för att komma upp som en synt och vart ska jag läggaden här ljudbanken med masssa filer 😄

Annons
Postat

Förmodar att du menar att du har den i Cubase? Då skall den ligga i mappen Vst plugins. (Hårddisken kanske C, Program, Cubase, plugins.

Ljudfilerna lägger du i samma mapp. Då hittar Cubase den när du startar programmet.

Jag passade på att svara innan det kommer trettio man och säger åt dig att läsa i manualen eller fråga på Vaungards forum... 😄

Postat
  Egghuvud sa:
Jag passade på att svara innan det kommer trettio man och säger åt dig att läsa i manualen eller fråga på Vaungards forum... 😆

😄

Bra Egghuvud!

Jo, den ska ligga i VST mappen tillhörande ditt musikprogram, där ska även mappen med ljud ligga..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.