Jump to content
Annons

PT vill inte (igen)


vagge

Recommended Posts

halloj allihopa (igen i PT forumet 😆)

nu har jag strul med protools igen.

har precis instalerat om datorn och det går inte instalera PT.

får felmedelande: *harkel*

Error Number: 0x80040707

Description: Dll function call crashed: ISRT._WaitOnDialog

Setup will now terminate.

Vad göra nu? har sökt på digis hemsida efter svar på denna fråga utan resultat. har lite brottom denna gång eftersom jag ska börja spela in till en platta jag ska göra nästa helg. och jag vill hinna få detta att funka ordentligt innan!

tack på förhand

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
halloj allihopa (igen i PT forumet 😆)

nu har jag strul med protools igen.

har precis instalerat om datorn och det går inte instalera PT.

får felmedelande: *harkel*

Error Number: 0x80040707

Description: Dll function call crashed: ISRT._WaitOnDialog

Setup will now terminate.

Vad göra nu? har sökt på digis hemsida efter svar på denna fråga utan resultat. har lite brottom denna gång eftersom jag ska börja spela in till en platta jag ska göra nästa helg. och jag vill hinna få detta att funka ordentligt innan!

tack på förhand

öö, flåt men..

.. dator, operativ (mac pc), PT SW version, PT HW etc lär vi behöva veta för att kunna hjälpa.. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

just jävlar, det glömde jag, kör mbox 2 på pc, XP sp2

ehm, nått mer ja glömt?

försöker instalera 6.8.1

Redigerat av vagge
Link to comment
Dela på andra sajter

okej, har nu testat runt lite.

det verkar som om PT instalationsfilen är cp, för när jag provar att instalera 7.0 så fungerar det. och det handlar självklart inte om att jag inte vill köra med 7.0 utan jag är galet kär i waves pluggarna och har inte den fetaste plånboken, så kör crakat så länge tills jag har råd. och jag har bara hittat vertioner till 6.x serien.

så min fråga är nu, vart kan jag få tag på en annan instalationsfil till 6.x serien?

typ 6.9 eller något

tack på förhand

Link to comment
Dela på andra sajter

okej, har nu testat runt lite.

det verkar som om PT instalationsfilen är cp, för när jag provar att instalera 7.0 så fungerar det. och det handlar självklart inte om att jag inte vill köra med 7.0 utan jag är galet kär i waves pluggarna och har inte den fetaste plånboken, så kör crakat så länge tills jag har råd. och jag har bara hittat vertioner till 6.x serien.

så min fråga är nu, vart kan jag få tag på en annan instalationsfil till 6.x serien?

typ 6.9 eller något

tack på förhand

kolla lite här.. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...