heavydude (oregistrerad) Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Tjoho! Har ett problem i Cubase SX 3.0.2 när jag spelar in. När jag spelat in en kanal och ska påbörja en ny så lägger sig det gamla spåret i det nya inkl. klicket. Får ingen reda på detta problem. Nån mer som stött på detta? Ljudkortet jag använder är: Creative SoundBlaster Audigy 2. Gitarren är inpluggad på Line-in/Mic-in. Använder EJ "what you hear". Sjysst om nån kunde hjälpa en stackare som inte kan göra musik förtillfället 😳 Mvh Christian
spectacell Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 Tjena, det finns ett par uppdateringar du kan ladda ner gratis. 3.1.1.944 är den senaste SX3 versionen. Ladda ner från www.steinberg.net. Löser det sig inte ändå så får du gärna maila mig på support@mi7.com så ska jag försöka klura ut en lösning. MVh, Emil
DrHans Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 Tjoho! Har ett problem i Cubase SX 3.0.2 när jag spelar in. När jag spelat in en kanal och ska påbörja en ny så lägger sig det gamla spåret i det nya inkl. klicket. Får ingen reda på detta problem. Nån mer som stött på detta? Ljudkortet jag använder är: Creative SoundBlaster Audigy 2. Gitarren är inpluggad på Line-in/Mic-in. Använder EJ "what you hear". Sjysst om nån kunde hjälpa en stackare som inte kan göra musik förtillfället 😎 Mvh Christian Det är inte så att du använder en mixer och har koplat lite tokigt bara?
heavydude (oregistrerad) Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 DrHans,10 November 2006, 15:31Det är inte så att du använder en mixer och har koplat lite tokigt bara? Humm, nej det verkar som om det är rätt kopplat där. Kan det ha nåt med ljudkortet eller nån ASIO driver?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.