Jump to content
Annons

Edit.


Soxic

Recommended Posts

Annons

Om det är punk måste vara lite mera mera förbannad inte indignerad.

inte i skallen men i hjärtat.

Men du är på rttr väg.

Lead gittaren lever sitt eget lv.

Sången kanske skulle sitta mera i mixen .. Lite sktiagre

tony

Redigerat av ynot
Link to comment
Dela på andra sajter

din sång låter lite som green day-sångaren, och det är ju bra!

vet inte riktigt vad jag tycker om det här, gillar gitarrljudet en del, bra tryck. trummorna blir lite enformiga av någon anledning och tycker gitarrslingan som du lägger in efter refrängen (eller när det nu är) hade jag nog spelat som en oktavslinga (alltså att du kör samma grej fast på två oktaver...ehm).

i övrigt en okej låt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen en kommentar, tack! Vad menar du med upprabblad?

Tjenare igen... 🙁

Det jag menar med upprabblad är att det saknas luft och uttryck..lite som om du läst texten mer än att sjunga den..dock har du en fin färgklang så det är inget fel på din röst inte! Däremot kunde du jobbat lite mer på uttrycket..och känslan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då så. Nu har jag äntligen gjort klart min demoplatta. Första "singeln" heter "Medal of Sorrow" och är ett ställningstagande mot krig. Hoppas ni tycker det låter okej.

Medal of Sorrow

Tror att om du lyfte upp sångmelodin ett par tonsteg så skulle det bli lättare att låta lite rock i sången....

Efterlyser bättre intonering på sången!

Annars är produktionen i övrigt helt ok... Men låtmaterialet och sången är helt enkelt tillräckligt intressant för att det ska fall mig i smaken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...