DrHans Postat 3 november 2006 Postat 3 november 2006 Hej jag har precis börjat leka med "play order track" som Ă€r nĂ„got vĂ€ldigt kul och bra mĂ€rkte jag direkt. Jag har tvĂ„ problem. NĂ€r den spelat fĂ€rdig alla partier sĂ„ lĂ€gger den till ett ljud frĂ„n början av "ordern". Ăven fast jag lĂ€gger ett tomt parti som den gĂ„r genom pĂ„ slutet sĂ„ lĂ€gger den Ă€ndĂ„ till. det dĂ€r lilla missljudet. AlltsĂ„ jag la in det tomma partiet som test för först trodde jag att det var sista partiet som slutade med ett fult missljud. Problem tvĂ„: NĂ€r jag exporterar fĂ„r jag inte med hela "playordern". Jag fĂ„r med en bit av den sĂ„ jag vet att den hoppar fram och tillbaks och inte bara löper frĂ„n vĂ€nster till höger som en vanlig exportering. Men jag fĂ„r inte med hela. Vad kan det bero pĂ„? Tacksam för svar / Doktorn
zagor Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 gör "flatten play order" först, exportera nya ordern sen
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.