steflund Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Kanske anses ligga under fel forum, men jag vill ösa mitt missnöje mot Native Instruments som företag. Ănnu en gĂ„ng har de brutit löftet anser jag, det stod att de skulle komma med Universal Binarys i "October", och som ni alla vet Ă€r det sista "October" idag... och IDAG Ă€ndrar de till "November" (sarkastisk ton uttal), det tycker jag Ă€r att rent ljuga. Tycker att de som jobbar pĂ„ NI och om det finns ngn slags styrelse skall ifrĂ„gasĂ€tta ledningens kompetens och enteldiga dem med omedelbar verkan, samt kicka hela supportenheten (eller möjligtvis chefen dĂ€r samt nĂ„gra drönare). Ăr det ingen mer Ă€n jag som Ă€r asförbannad?
Pain, baby Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Avskeda Àr inte straff nog.. Nackskott borde utdelas istÀllet..
steflund Postat 1 november 2006 TrÄdstartare Postat 1 november 2006 Avskeda Àr inte straff nog.. Nackskott borde utdelas istÀllet.. Det kanske var lite hÄrt, men att de kan hÄlla pÄ sÄ utan att det internt krÀvs att det rÀttas Àr knasigt.
tbruce Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Hej. Har du sagt det till dom? đł Det kanske skulle hjĂ€lpa om dom fick reda pĂ„ att sĂ„dant kan göra att dom förlorar kunder/potentiella kunder.
steflund Postat 1 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 1 november 2006 Hej. Har du sagt det till dom? đł Det kanske skulle hjĂ€lpa om dom fick reda pĂ„ att sĂ„dant kan göra att dom förlorar kunder/potentiella kunder. om du gĂ„r och tittar pĂ„ deras forum sĂ„ handlar hĂ€lften av trĂ„darna detta i de aktuella varorna, men de har inte visat minsta intresse att besvara nĂ„gons frĂ„gor, helt absurdt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.