Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kanske anses ligga under fel forum, men jag vill ösa mitt missnöje mot Native Instruments som företag.

Ännu en gĂ„ng har de brutit löftet anser jag, det stod att de skulle komma med Universal Binarys i "October", och som ni alla vet Ă€r det sista "October" idag... och IDAG Ă€ndrar de till "November" (sarkastisk ton uttal), det tycker jag Ă€r att rent ljuga.

Tycker att de som jobbar pÄ NI och om det finns ngn slags styrelse skall ifrÄgasÀtta ledningens kompetens och enteldiga dem med omedelbar verkan, samt kicka hela supportenheten (eller möjligtvis chefen dÀr samt nÄgra drönare).

Är det ingen mer Ă€n jag som Ă€r asförbannad?

Annons
Postat
Avskeda Àr inte straff nog.. Nackskott borde utdelas istÀllet..

Det kanske var lite hÄrt, men att de kan hÄlla pÄ sÄ utan att det internt krÀvs att det rÀttas Àr knasigt.

Postat

Hej. Har du sagt det till dom? 😳 Det kanske skulle hjĂ€lpa om dom fick reda pĂ„ att sĂ„dant kan göra att dom förlorar kunder/potentiella kunder.

Postat
Hej. Har du sagt det till dom? 😳 Det kanske skulle hjĂ€lpa om dom fick reda pĂ„ att sĂ„dant kan göra att dom förlorar kunder/potentiella kunder.

om du gÄr och tittar pÄ deras forum sÄ handlar hÀlften av trÄdarna detta i de aktuella varorna, men de har inte visat minsta intresse att besvara nÄgons frÄgor, helt absurdt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.