Thimmie Postat 27 oktober 2006 Postat 27 oktober 2006 Hallå alla! Det var ett tag sedan! 😄 Jag vill bara göra en notis om att ni kan kolla in vår livesändning från årets Rookiefestival på http://www.rookierockparty.se. Enjoy! 😄
ViktorDenStore Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 Hm. Okej - vore ju kul men var ska jag klicka? 😕
Thimmie Postat 30 oktober 2006 Trådstartare Postat 30 oktober 2006 Hm. Okej - vore ju kul men var ska jag klicka? 😄 Rookie var nu i fredags och lördags. Nu kan du inte se något. 😆
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 Vad streamade ni live-klippen med och i för format? Alltså inte det som ligger on-demand. Utan livesändningen. Minns Rookie 2001 eller 2002 när jag var ung och rädd och satt och klippte film i Hasses och Daniels bunker.
ViktorDenStore Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 Hm. Okej - vore ju kul men var ska jag klicka? 😉 Rookie var nu i fredags och lördags. Nu kan du inte se något. 🙂 Aha. *känner sig lite bakom flötet*
Thimmie Postat 2 november 2006 Trådstartare Postat 2 november 2006 Vad streamade ni live-klippen med och i för format? Alltså inte det som ligger on-demand. Utan livesändningen. Minns Rookie 2001 eller 2002 när jag var ung och rädd och satt och klippte film i Hasses och Daniels bunker. WMV 450 kbps. Hehe... Ok! Så du har blivit drabbad av Hasse och Danne du också! 😄
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 Vad broadcastade ni med för program i år? Tyckte det funkade jäkligt bra. Kördes det på en helix-server? IIS? Berätta gärna mer 😄
Thimmie Postat 3 november 2006 Trådstartare Postat 3 november 2006 Vad broadcastade ni med för program i år? Tyckte det funkade jäkligt bra. Kördes det på en helix-server? IIS? Berätta gärna mer 😳 Vi har ett system som heter Toaster. Det har vi använt i 2-3 år nu. Funkar fint.
Thimmie Postat 3 november 2006 Trådstartare Postat 3 november 2006 Var det några bra band? Såg nästan inga så jag vet inte... 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.