Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Skulle villja ha tag i en riktigt bra Piano vst plugg, Ä jag har sökt som fanken men ej hittat nÄn.

Finns det nĂ„n snĂ€ll sjĂ€l som skulle villja tippsa mej om en? 😉

Annons
Postat

Steinberg gjorde ett VST-i för ett tag sen som heter The Grand. Den var tydligen riktigt vĂ€lljudande och bra. Fet konsertflygel. Klart inte helt billig. 😉

Info hÀr..

Postat

Du har ju den dÀr som fick 10/10 i betyg i nÄgot nummer sedan av Studio ( nu kommer jag inte ihÄg vad den hette bara för det ).

Postat

The grand Àr kÀnt för mer Àn sitt klockrena ljud, nÀmligen att det Àr buggigt. För att kunna köra det utan problem bör man ha iallafall 1GB RAM. Streamingfunktionen i The Grand funkar inte sÄ bra annars och dÄ börjar det knastra och toner huggs av.

Postat

jag vill ha tag i ett rent piano ljud, bara synd att man inte kan fÄ med vÀgda tangenter!

ska kolla lĂ€nkarna med 😉

Postat
Du har ju den dÀr som fick 10/10 i betyg i nÄgot nummer sedan av Studio ( nu kommer jag inte ihÄg vad den hette bara för det ).

Du syftar pĂ„ WhiteGrand antar jag 😉 Den Ă€r inte dum alls!

Postat

Bardstown's Bosendorfer 290 Àr ruggigt skönt att lira med/pÄ. Jag tycker personligen att det Àger ut The Grand nÀr det gÀller att spela. Ett hipass filter, lite reverb och hög volym.....mmm.....

Men Ä andra sidan sÄ e The Grand kanske mer lÀmpat till rock och populÀr musik eftersom det har en aning mer "plink" istÀllet för Bosendorfers "plonk".

Jaja, de e va jag tycker...

Mer hĂ„rdrock Ă„ brudar Ă„t folket 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.