coyster Postat 21 oktober 2006 Postat 21 oktober 2006 Hallo! Var pÄ Kvraudio och kikade och stötte pÄ dessa pluggar: http://www.nomadfactory.com/ NÄgon som testat dessa eller anvÀnder dom? DesignmÀssigt verkar dom ju apat efter bÄde Waves och TC Electronics! LÄter dom lika proffsigt som dom ser ut kan det ju kanske vara nÄgot?!
DrivKraft Postat 21 oktober 2006 Postat 21 oktober 2006 Tjo! đ Jag anvĂ€nder Nomad Blue Tubes Bundle och Ă€r riktigt nöjd! LĂ„ter proffsigt Varmt och mjukt! Jag anvĂ€nder BT Driver DR-2S dagligen, filtersvepen blir riktigt bra! BT Analog Compressor CP-2S och BT Analog Equalizer PEQ-2A Ă€r oxĂ„ nĂ„gra favoriter! Underbara pĂ„ analoga basar! VĂ€rt att testa! No Doubt! Peace Out! đ
coyster Postat 22 oktober 2006 TrĂ„dstartare Postat 22 oktober 2006 Tack för infon! Skulle varit trevligt att kunna köra nĂ„n demo pĂ„ dom, men det verkar inte finnas!? đ
Desecrated Postat 22 oktober 2006 Postat 22 oktober 2006 Jag anvÀnder blue tube, limiter och eq, lÄter inte i nÀrheten av ens den billigaste rörlimiter (lÀs behringer) sÄ om jag skulle köpa musiksaker sÄ skulle jag istÀllet köpa hÄrdvara Àn att tramsa runt med mjukvara.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.