Jump to content
Annons

[Sample] electronica


shiny1

Recommended Posts

LÅTNAMN: Pathway

ARTIST/GRUPP: jag

GENRE: trance/electro?

LÅTLÄNGD: 2:08

KOMPOSITÖR:jag

PRODUCENT:jag

INSPELNINGSÅR: 06

FORMAT: mp3

STORLEK: 2 mb

STATUS: beta

Är sugen på att få lite kritik på detta stycke!

LÅTLÄNK

Redigerat av shiny1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tycker det är riktigt juste redan nu, kan inte lyssna på mina "riktiga" högtalare just nu så kan inte komentera på mixningen så mycket

två frågor jag har om dig vore jätte bra om du har lust å svara

hur gammal är du och har du lirat "live" någonting?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, tungt!

Kicken å basen låter bra! Tycker dock hihatsen och clapen kommer in lite för hastigt!

Skön känsla genom låten, låter lite mysko fast på ett bra sätt! Inte mysko som dåligt alltså utan känslan låten ger 🙁

*tummen upp*

Link to comment
Dela på andra sajter

Heh.. basen e lite för tung faktiskt, brusade i datahögtalarna hörde jag precis.

Det där med hihatsen vet ja inte om jag håller med om. Tycker båda alternativen funkar (att de kommer in snabbt, PANG. Eller lite senare)...

Schysst att du lämna en kommentar soundborn, det betyder mycke

Link to comment
Dela på andra sajter

basen är bra som den är lyssnar i mina Genlec monitorer nu, dumt å anpassa den för billiga data högtalare,

känslan på låten är liknande den Air lyckas fånga ibland vilket är ett av mina favoritband så tummen upp, tycker dock att hihaten känns lite för standard både ljud å upplägg, om du skulle kunna skruva till det ljudet lite å kanske lägga nån variation ibland så den känns mindre "sample" tror jag det skulle vara bra

fortsätt jobba på denna. Väntar på nästa uppdatering

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...