herwhisper Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 (redigerat) Som sagt, jag hittade en Tascam TM-D4000 digitalmixer. Ăr det nĂ„gon hĂ€r som har nĂ„gon erfarenhet av denna mixer? Ăr den kompatibel med Cubase SX? Redigerat 4 oktober 2006 av herwhisper
herwhisper Postat 5 oktober 2006 TrĂ„dstartare Postat 5 oktober 2006 google1google 2 đ„° hittade lite granna..!! Tackar sĂ„ mycket đ Men jag kan inte lĂ€sa nĂ„gonstans om den Ă€r kompatibel med SX? NĂ„gon som vet?
IDF Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 hehe kollade inte sĂ„ överdrivet nogrant.. đ„° men kan du inte pröva helt enkelt?? đ
herwhisper Postat 5 oktober 2006 TrÄdstartare Postat 5 oktober 2006 Nu har jag ju inte köpt den Àn, och han som sÀljer den bor pÄ andra sidan av vÄrat avlÄnga land. Och jag mailade honom och frÄgade men han visste inte, han hade inte anvÀnt den ihop med nÄgon dator. (om jag fattade det hela rÀtt). Men det vore ju konstigt om det inte funkade, det Àr ju trotts allt en digital mixer. Dom Àr ju ÀndÄ till för det...
IDF Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Nu har jag ju inte köpt den Ă€n, och han som sĂ€ljer den bor pĂ„ andra sidan av vĂ„rat avlĂ„nga land.Och jag mailade honom och frĂ„gade men han visste inte, han hade inte anvĂ€nt den ihop med nĂ„gon dator. (om jag fattade det hela rĂ€tt). Men det vore ju konstigt om det inte funkade, det Ă€r ju trotts allt en digital mixer. Dom Ă€r ju Ă€ndĂ„ till för det... precis!!! skummisar finns det ju överallt đ annars kan du ju altid pruta ner den en slant o sen sĂ€lja vidare den dyrare, sĂ„ att du tjĂ€nar pĂ„ det.. đ o sen köpa ngt annat skoj.. đł
Hellpig Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Nu har jag ju inte köpt den Ă€n, och han som sĂ€ljer den bor pĂ„ andra sidan av vĂ„rat avlĂ„nga land.Och jag mailade honom och frĂ„gade men han visste inte, han hade inte anvĂ€nt den ihop med nĂ„gon dator. (om jag fattade det hela rĂ€tt). Men det vore ju konstigt om det inte funkade, det Ă€r ju trotts allt en digital mixer. Dom Ă€r ju Ă€ndĂ„ till för det... precis!!! skummisar finns det ju överallt đ annars kan du ju altid pruta ner den en slant o sen sĂ€lja vidare den dyrare, sĂ„ att du tjĂ€nar pĂ„ det.. đ o sen köpa ngt annat skoj.. đ Du Ă€r alltid full med roliga idĂ©er, IDF! đłđ
IDF Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Nu har jag ju inte köpt den Ă€n, och han som sĂ€ljer den bor pĂ„ andra sidan av vĂ„rat avlĂ„nga land.Och jag mailade honom och frĂ„gade men han visste inte, han hade inte anvĂ€nt den ihop med nĂ„gon dator. (om jag fattade det hela rĂ€tt). Men det vore ju konstigt om det inte funkade, det Ă€r ju trotts allt en digital mixer. Dom Ă€r ju Ă€ndĂ„ till för det... precis!!! skummisar finns det ju överallt đ annars kan du ju altid pruta ner den en slant o sen sĂ€lja vidare den dyrare, sĂ„ att du tjĂ€nar pĂ„ det.. đ o sen köpa ngt annat skoj.. đ Du Ă€r alltid full med roliga idĂ©er, IDF! đČđČ đđđ vad bra att ngn tycker det.. đ köpte just en adatbrygga för 270 spĂ€nn inkl. frakt.. đ funkar den inte som jag vill , sĂ„ krĂ€nger jag den för en miljard.. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.