Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Som sagt, jag hittade en Tascam TM-D4000 digitalmixer. Är det nĂ„gon hĂ€r som har nĂ„gon erfarenhet av denna mixer?

Är den kompatibel med Cubase SX?

Redigerat av herwhisper
Annons
Postat

hehe kollade inte sĂ„ överdrivet nogrant.. đŸ„°

men kan du inte pröva helt enkelt?? 🙂

Postat

Nu har jag ju inte köpt den Àn, och han som sÀljer den bor pÄ andra sidan av vÄrat avlÄnga land.

Och jag mailade honom och frÄgade men han visste inte, han hade inte anvÀnt den ihop med nÄgon dator. (om jag fattade det hela rÀtt).

Men det vore ju konstigt om det inte funkade, det Àr ju trotts allt en digital mixer. Dom Àr ju ÀndÄ till för det...

Postat
Nu har jag ju inte köpt den Àn, och han som sÀljer den bor pÄ andra sidan av vÄrat avlÄnga land.

Och jag mailade honom och frÄgade men han visste inte, han hade inte anvÀnt den ihop med nÄgon dator. (om jag fattade det hela rÀtt).

Men det vore ju konstigt om det inte funkade, det Àr ju trotts allt en digital mixer. Dom Àr ju ÀndÄ till för det...

precis!!! skummisar finns det ju överallt 🙂

annars kan du ju altid pruta ner den en slant o sen sĂ€lja vidare den dyrare, sĂ„ att du tjĂ€nar pĂ„ det.. 😄

o sen köpa ngt annat skoj.. 😳

Postat

precis!!! skummisar finns det ju överallt 🙂

annars kan du ju altid pruta ner den en slant o sen sĂ€lja vidare den dyrare, sĂ„ att du tjĂ€nar pĂ„ det.. 😄

o sen köpa ngt annat skoj.. 😛

Du Ă€r alltid full med roliga idĂ©er, IDF! 😳😄

Postat

precis!!! skummisar finns det ju överallt 😛

o sen köpa ngt annat skoj.. 😛

Du Ă€r alltid full med roliga idĂ©er, IDF! đŸ˜ČđŸ˜Č

😆😆😆

vad bra att ngn tycker det.. 😄

köpte just en adatbrygga för 270 spĂ€nn inkl. frakt.. 😛

funkar den inte som jag vill , sĂ„ krĂ€nger jag den för en miljard.. 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.