Jump to content
Annons

Hittade en Tascam TM-D4000


herwhisper

Recommended Posts

Annons

Nu har jag ju inte köpt den än, och han som säljer den bor på andra sidan av vårat avlånga land.

Och jag mailade honom och frågade men han visste inte, han hade inte använt den ihop med någon dator. (om jag fattade det hela rätt).

Men det vore ju konstigt om det inte funkade, det är ju trotts allt en digital mixer. Dom är ju ändå till för det...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag ju inte köpt den än, och han som säljer den bor på andra sidan av vårat avlånga land.

Och jag mailade honom och frågade men han visste inte, han hade inte använt den ihop med någon dator. (om jag fattade det hela rätt).

Men det vore ju konstigt om det inte funkade, det är ju trotts allt en digital mixer. Dom är ju ändå till för det...

precis!!! skummisar finns det ju överallt 🙂

annars kan du ju altid pruta ner den en slant o sen sälja vidare den dyrare, så att du tjänar på det.. 😄

o sen köpa ngt annat skoj.. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag ju inte köpt den än, och han som säljer den bor på andra sidan av vårat avlånga land.

Och jag mailade honom och frågade men han visste inte, han hade inte använt den ihop med någon dator. (om jag fattade det hela rätt).

Men det vore ju konstigt om det inte funkade, det är ju trotts allt en digital mixer. Dom är ju ändå till för det...

precis!!! skummisar finns det ju överallt 🙂

annars kan du ju altid pruta ner den en slant o sen sälja vidare den dyrare, så att du tjänar på det.. 😄

o sen köpa ngt annat skoj.. 😛

Du är alltid full med roliga idéer, IDF! 😳😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag ju inte köpt den än, och han som säljer den bor på andra sidan av vårat avlånga land.

Och jag mailade honom och frågade men han visste inte, han hade inte använt den ihop med någon dator. (om jag fattade det hela rätt).

Men det vore ju konstigt om det inte funkade, det är ju trotts allt en digital mixer. Dom är ju ändå till för det...

precis!!! skummisar finns det ju överallt 😛

annars kan du ju altid pruta ner den en slant o sen sälja vidare den dyrare, så att du tjänar på det.. 😄

o sen köpa ngt annat skoj.. 😛

Du är alltid full med roliga idéer, IDF! 😲😲

😆😆😆

vad bra att ngn tycker det.. 😄

köpte just en adatbrygga för 270 spänn inkl. frakt.. 😛

funkar den inte som jag vill , så kränger jag den för en miljard.. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...