Odel Posted July 15, 2004 Posted July 15, 2004 LÅTNAMN: MF going down ARTIST/GRUPP: odel GENRE: rokc LÅTLÄNGD: 2min KOMPOSITÖR: odel PRODUCENT: odel MEDVERKANDE: odel INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 2 megabyte LÅTLÄNK: MF going down tredje låten, högerklicka spara mål som... verkar inte funka på något annat sätt... satt och flummade... enformigt... kanske som soundtrack till en snowboardvideo eller nått? tyckte att det skulle vara mycket bas på detta... blev det för mycket? rock on!
Lundin Posted July 15, 2004 Posted July 15, 2004 För att få snabblänkningen att funka gå in på din sida på Purevolume... högerklicka på din "download-länk" och välj kopiera genväg...sen klickar du här i "http://" Kolla här Jag gillar det här..bra attityd.. men det är låg-mid-bummel-mondo.. på med filterkepzen och ta bort bumlet.. upp med sången ett par db.. annars har jag inget att klaga på
Odel Posted July 15, 2004 Author Posted July 15, 2004 (edited) du menar så här!!! tack för det. 🙂 edit: 😄 Edited July 15, 2004 by Odel
Lundin Posted July 16, 2004 Posted July 16, 2004 du menar så här!!! tack för det. 😳 edit: 😆 precis så 😉
Recommended Posts