Jump to content
Annons

Slipped_Away


RoBERT

Recommended Posts

hej allihopa!

Jag är ju inte särskilt ny egentligen men jag fick för mig efter nogrannt övervägande att byta namn här på forumet. Ni har tidigare sett mig under namnet aorfreak, men nu är det slut med det, haha 😉

håller på att förnya mig ganska mycket på nätet och detta fick bli ett av de första stoppen så att säga ... 😮 Man håller sig ju här rätt ofta om man säger så..

Så.. glöm inte välkomna mig nu! 😛

~Slipped Away~

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Efter den gammla hederliga Toto låten på Tambu eller?

shit!!! du e ju observant! Har du go musiksmak eller? 😛

det är även mitt nya "bandnamn" eller avad man nu ska kalla det.. har typ aldrig haft nåt innan, men jag tyckte det passade bra så så blev det. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Skalmannen (oregistrerad)
shit!!! du e ju observant! Har du go musiksmak eller? 😛

det är även mitt nya "bandnamn" eller avad man nu ska kalla det.. har typ aldrig haft nåt innan, men jag tyckte det passade bra så så blev det. 🙂

Hehe...ja eller hade bra musik smak kanske. Lyssnade gärnet på Toto fram tills för några år sedan. Har tröttnat lite nu, fast just Slipped Away tycker jag har ett härligt tryck i sig. Luke jobbar rätt härligt på solot tycker jag.

Men, jag hade rätt alltså eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

jepp jepp, visst hade du det.. 🙂

man kan väl säga att jag fortfarande är ett väldigt hängivet fan, men att jag lyssnar inte lika mycket på dom nu som för några år sen. 🙂 Man lyssnar på så mkt nu så det hinns liksom inte med, haha.. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Skalmannen (oregistrerad)
jepp jepp, visst hade du det.. 🙂

man kan väl säga att jag fortfarande är ett väldigt hängivet fan, men att jag lyssnar inte lika mycket på dom nu som för några år sen. 🙂 Man lyssnar på så mkt nu så det hinns liksom inte med, haha.. 😛

Se där ja.... Lycka till med bandet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte också fråga om det inte var spår 3 på Tambu som givit dig idén till ditt nya alias. Härligt med lite AOR-fans på forumet. Har sedan jag köpte Toto IV på vinyl 1991 i princip inte slutat lyssna, lyssnar säkert bortom en timme per dag.

Senaste plattan och giget på Hovet ger mig rysningar. :rolleyes: Det låter riktigt bra med Greg Phillinganes på keys....

😮

PS Lyssnade på din låt på Soundclick. Bra sångröst och snygga harmisar. DS

Redigerat av jacvenza
Link to comment
Dela på andra sajter

haha tackar tackar Grahn! 😛 ...typ.. 😱 glöm inte adda mig på msn om du inte märkte mitt mailbyte där.. xxxxxxxxxxxx är det som gäller hädanefter.. 🙂 ta bort adressen robban@mjuzic.com för den ska jag skrota. Andra som ser detta å har mig på sin lista kan ju oxå justera detta om det inte redan är gjort.. 😉

jacvenza: undra om vi inte har haft lite snack på mailen för ett tag sen.. 😉 har bestämt för mig att det ligger några mail där från dig. 🙂 Såg oxå Toto i våras. Fast i Köpenhamn. det var grymt!! håller du till något på totonetwork.com eller? ett måste för den frälste, haha

😎

Redigerat av RoBERT
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...