MickeMikrofon Postat 21 september 2006 Postat 21 september 2006 Tja! Jag hĂ„ller pĂ„ med ett skolarbete & skulle behöva hjĂ€lp av nĂ„gon som Ă€r studitekniker som kan svara pĂ„ nĂ„gra frĂ„gor đ Lite som en intervjuv. 1. Varför valde du ditt yrke? 2. Hur lĂ€nge har du jobbat med det du gör? 3. Vad var du tvungen att plugga innan du fick ditt yrke? 4. Vad tycker du om din lön? 5. Vad Ă€r det roligaste med ditt jobb? 6. Vad Ă€r det trĂ„kigaste med ditt jobb? 7. Hur ser en vanlig dag pĂ„ jobbet ut för dig? 8. NĂ„gon speciell hĂ€ndelse som du minns som har hĂ€nt dig pĂ„ ditt arbete? 9. Trivs du med ditt jobb, Ă€r det ditt drömyrke? Om det Ă€r nĂ„gon bra frĂ„ga eller nĂ„got jag glömt sĂ„ fĂ„r ni/du gĂ€rna hjĂ€lpa mig med det đ± Tack pĂ„ förhand!
Tilly Postat 22 september 2006 Postat 22 september 2006 hmm inget svar? Det var vĂ€l inte bra.. Efter som det Ă€r till ditt skolarbete.. Jag kan lĂ„tsas vara en studiotekniker om du vill? đ SĂ„ man fĂ„r hjĂ€lpa dig lite! och kom ihĂ„g - Det Ă€r inte fusk om ingen sĂ„g dig fuska đ 1. Varför valde du ditt yrke? Jag Ă€r vĂ€ldigt intressad av ljud och teknik.. Ălskar Ă€ven att arbeta i studio 2. Hur lĂ€nge har du jobbat med det du gör? 7 Ă„r 3. Vad var du tvungen att plugga innan du fick ditt yrke? Jag Ă€r sjĂ€lvlĂ€rd och pĂ„ min tid fanns det inga "direkta" utbildningar.. 4. Vad tycker du om din lön? Helt okej 5. Vad Ă€r det roligaste med ditt jobb? Att rigga upp allt innan en inspelning 6. Vad Ă€r det trĂ„kigaste med ditt jobb? Alla som tjötar 7. Hur ser en vanlig dag pĂ„ jobbet ut för dig? Jag kommer till studion, sĂ€tter pĂ„ en kanna kaffe. Jag brukar oftast vara den första pĂ„ plats.. Jag tittar runt lite, kollar sĂ„ allt funkar, har ström, lĂ„ter och framför allt - lĂ„ter bra! 8. NĂ„gon speciell hĂ€ndelse som du minns som har hĂ€nt dig pĂ„ ditt arbete? Det var nĂ€r Carola HĂ€ggkvist ville ha mitt telefon nummer 9. Trivs du med ditt jobb, Ă€r det ditt drömyrke? Jajjamen! Kom nu ihĂ„g att detta inte Ă€r pĂ„ riktigt! Men vafan, man fĂ„r hjĂ€lpas Ă„t đ
Zyan Postat 22 september 2006 Postat 22 september 2006 och kom ihĂ„g - Det Ă€r inte fusk om ingen sĂ„g dig fuskađ Jag prova den teorin pĂ„ anstĂ€llningsintervjuvn, det gick jĂ€ttebra tills de ville ha referenser đ SĂ„ jag tror den funkar.
MickeMikrofon Postat 25 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 25 september 2006 SĂ„, tack för "hjĂ€lpen" Nu har jag lĂ€mnat in det đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.