Jump to content
Annons

Perrra - Video om mig själv!


trancer

Recommended Posts

Annons
  • Svar 74
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Vad var det för gubbe du dissade med din mobilkamera förresten? Stackars gubbe, hoppas han letar upp dig och kräver royalties. 🙂

Tagen från en film med Svullo...

jag har suttit och supit med svullo, vad vet nu era stackare... 🙂

[ rejält offtopic ]

Ok..de enda stackarna är de som inte läser det som skrivs alternativt skriver ett svar de inte fattar frågan till..

klippet är från en film han gjorde med en kamera på axeln bl.a i tunnelbanan där han f:ö passerade mannen på bild.. eller har du missat det?

Så ordet stackare får du försöka pådyvla någon annan

[/ rejält offtopic ]

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag börjar tro att Trancer är lite förälskad i Basshunter, fattar inte varför han skulle ha denna obsession annars.

Och varför han skulle vilja ha nakenbilder på killen i sin personliga presentationsvideo...

haha.. ;D

mmm se det som att jag är kär i honom istället för parodiserat ;D

lungt =)

Link to comment
Dela på andra sajter

fetabeats (oregistrerad)

Grym film... så jävla laol. 😄

Skicka över en houselåt till mig om du behöver sång någon gång.

Vore kul, lätt bra.

Keep it up!

(du kan ju ladda hem shake it så hör du kevans röst)

PS. Jag ska LÄTT göra en film om mig. Fyfan va lol.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså du har ju talang grabben men den här videon är bara för mycket. Väldigt för mycket. Blåser din egen trumpet för mycket, so to speak...

För oseriöst för att söka jobb med, för seriöst för att vara underhållande. Vad var målet nu igen? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
DJRaffi (oregistrerad)

Jag diggar dig Perrra fortsätt så som du håller på. Jag har alltid varit musikintresserad men nu har jag börjat o ska lära mig att producera och jag får inspiration och blir motiverad av att kolla/lyssna på det du gör. Du har talang och en skön humor och håller/hållt på med en massa olika musikstilar, precis som jag tycker en bra producent ska göra.

Keep up the good work

MVH

/Raffi

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul video där du bjuder dej på själv lite väl stor fil hade räckt med 777 kbit/s hade

funkat alldels utmärkt då hade du fått ner filen den till ungefär under hälften. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...