TheQuo Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Jag har fÄtt tag i nÄgra lÄtar som verkar vara i formatet flac. HUr gör jag för att kunna lyssna pÄ filerna?
IDF Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Jag har fÄtt tag i nÄgra lÄtar som verkar vara i formatet flac. HUr gör jag för att kunna lyssna pÄ filerna? tankar foobar 2000!!!!
Linus Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 (redigerat) Jag har FLAC-plugin i mitt Winamp. EDIT: Kolla ocksÄ pÄ FLAC:s officiella hemsida. Redigerat 9 september 2006 av Linus
IDF Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 linus, winamp Ă€r inte lika bra som foobar.. đ winamp kĂ€ka rlite mer CPU-kraft vĂ€l!? đź
Linus Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 linus, winamp Ă€r inte lika bra som foobar.. Jag tycker tvĂ€rtom. Vad har foobar som inte Winamp har? đwinamp kĂ€ka rlite mer CPU-kraft vĂ€l!? đ Jag mĂ€rkte skillnad hos en kompis som hade en 400 MHz CPU. Jag mĂ€rkte ingen skillnad nĂ€r jag hade en 1 GHz CPU. Winamp startade lika snabbt som Foobar. Nu har jag 3 GHz, Winamp rullar i den vackraste av widgets och jag kunde inte bry mig mindre. đ
IDF Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 aja.. det Àr mer Àn smaksak.. jag har kört med winamp sen.. hmm.. 98.. o sen fick jag tag pÄ foobar i vintras.. jag tycker det Àr ett riktigt bra program och jag tycker Àven det Àr skitsnyggt!
Linus Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 smaksak SjÀlvklart. NÄja, vi Àr utanför Àmnet och jag tror att TheQuo blir nöjd med bÄda svaren.
Linus Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 (redigerat) Hah! Gotcha! Redigerat 9 september 2006 av Linus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.