Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Den 26 september lämnar jag Stockholm o Sverige för ett tag och innan dess skulle jag vilja spela in ca 5 låtar i studio - typ demo.

Finns det någon som kan ge mig något tips på studio eller rent av arbetar i studio själv och hyr ut? Studion måste ligga i Stockholm, förort eller innerstad.

Helst ska i studion finnas ett piano och sångmic (ehmm.. och allt annat man behöver för att göra en seriös inspelning = ) )

Hör av er!

Annons
Postat

I min studio står numera en riktigt fin Blüthner-flygel 190 cm sedan en vecka + ett vanligt piano sedan gammalt, kruxet är att den inte är i Sthlm utan 25 mil söderut, du tar bussen till Linköping för 100:- om du inte har bil förstås...kan det ju vara värt om du vill de och jobba i en riktig studio för en mkt rimlig penning!!!

😑

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.