Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hoppas den här länken fungerar nu

i högra kanalen märks ett mindre bra ljud när en mikrofon stöts till. Vet någon av er om det finns något man kan göra för att minska problemet? Förstår att det inte går att eliminera helt, eller?

Patrik

Annons
Postat (redigerat)

EDIT:

helt onödigt inlägg i debatten, som jag suddade ut efter kort övervägande...

Redigerat av Umemagnus
Postat

Är det bara i den högra kanalen det låter?

Det enda jag kan komma på är att du klipper ut det som låter kasst och slänger det. Ta sedan från vänsterkanal exakt samma längd som du klippte bort från höger och klistra in det i den högra kanalen. Det blir då för nån tiondels sekund i mono. Och hoppas på att inget hör det. Vilket jag heller inte tror att nån kommer att märka.

Det hörs att nån kommer emot micken. Skit att det händer. men det är inte så mycket att göra åt det. Men prova med det som jag beskrev.

Postat

Ja, det går ju. Synd bara att det mycket olika ljud i de olika kanalerna. Men jag ska testa. Tack för tipset

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.