Fidden Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 HUR E LÄÄÄGET! Jorå, bra. sj? känner mig lite blå.. måste vart något som hände igår
Christofer Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 Jävla Sverige som inte inser hur jävla sjukt Alliansen är!!!! 😄 😄 Vad tusan röstade du på? Miljöpartiet, vilket borde ha framgått av många av mina tidigare inlägg både här och i politik-tråden... 😄 Jaha...... Bättre lycka nästa gång din hippi. 🙂 Öhh, woot? Miljöpartiet ökade ju sedan förra året. 😄 Och vad fan har det att göra med att vara en hippi?? 😄 Mmmmm, kaffe 😄
Fidden Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 det där gör ont ända in i själen..... hjälp.
Dark Of Light Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 KNULLA!!! Ska köpa chips idag 😄 Vilken smak??? På ligget alltså? 😄
Overkill Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 KNULLA!!! Ska köpa chips idag 😄 Vilken smak??? På ligget alltså? 😄 "Hej, jag skulle vilja ha ett ligg med nacho-dip 😄"
Fidden Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 "Hej, jag skulle vilja ha ett ligg med nacho-dip 😎" ett nacho-dip med andra ord.
Dark Of Light Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 KNULLA!!! Ska köpa chips idag 😎 Vilken smak??? På ligget alltså? 😎 "Hej, jag skulle vilja ha ett ligg med nacho-dip 😎" 😆 Spanskt? 😳 Gäller att stava rätt bara.... Kan lätt bli: Hej, jag skulle vilja ha ett ligg med macho-nupp... Kan ju sluta hur som helst... Man får en en hårig spanjack med läderväst, sporrar och piska... och du är hans sadel 😱
Overkill Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 KNULLA!!! Ska köpa chips idag 😎 Vilken smak??? På ligget alltså? 😎 "Hej, jag skulle vilja ha ett ligg med nacho-dip 😎" 😆 Spanskt? 😳 Gäller att stava rätt bara.... Kan lätt bli: Hej, jag skulle vilja ha ett ligg med macho-nupp... Kan ju sluta hur som helst... Man får en en hårig spanjack med läderväst, sporrar och piska... och du är hans sadel 😱 😆😎😎
Recommended Posts