Micke H Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 PAZO!!!! 🥰 Läääget? 😳 En kvart från stan med tunnelbanan, nära till centrum... 😎 Bra 😎 Själv då? 😎 5 till 10 minuter på cyckel från centrum. precis brevid E4:an 😎 Va bra! 😎
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 And i raaa--aaaa---aaaan i ran so far aaawwaaaa--aaa----aaaayy! I just raaa--aaa--aaaannn I raaaan aaallll night and daaa--aaa---aaaay!!
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 PAZO!!!! 🥰 Läääget? 😳 En kvart från stan med tunnelbanan, nära till centrum... 😎 Bra 😎 Själv då? 😎 5 till 10 minuter på cyckel från centrum. precis brevid E4:an 😎 Va bra! 😎 Såkalrt 😎
Micke H Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 PAZO!!!! 🥰 Läääget? 😳 En kvart från stan med tunnelbanan, nära till centrum... 😎 Bra 😎 Själv då? 😎 5 till 10 minuter på cyckel från centrum. precis brevid E4:an 😎 Va bra! 😎 Såkalrt 😎 😎
Micke H Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Jag har beställt en ny dator från Dell nu. 😳
Overkill Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Jag tror jag har en ny favoritskiva 😳 Eller kanske inte, Appetite for Destrcution är svårslagen 😎
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 TOUCH IT BRING IT BABE WATCH IT TURN IT LEAVE IT STOP FORMAT IT! Basreflexen från mina högtalare blåser ut så mkt luft just nu att det fläktar fint när man sitter mer hgär vid datan. de är mer än 50cm bort från bvasreflexet! 😳
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Jag har beställt en ny dator från Dell nu. 😎 Vad händer med den gamla? 😳
Overkill Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Jag har beställt en ny dator från Dell nu. 😎 Kul! Vad blev det för någon då? 😳😎
Overkill Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 TOUCH IT BRING IT BABE WATCH IT TURN IT LEAVE IT STOP FORMAT IT! Basreflexen från mina högtalare blåser ut så mkt luft just nu att det fläktar fint när man sitter mer hgär vid datan. de är mer än 50cm bort från bvasreflexet! 😎 Vad är basreflex? 😳
Micke H Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Hårddisken pajade på den gamla. Och den var så gammal så det kändes meningslöst att bara köpa hårdisk.
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 TOUCH IT BRING IT BABE WATCH IT TURN IT LEAVE IT STOP FORMAT IT! Basreflexen från mina högtalare blåser ut så mkt luft just nu att det fläktar fint när man sitter mer hgär vid datan. de är mer än 50cm bort från bvasreflexet! 😎 Vad är basreflex? 😳 Vet du inte? 😎
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Hårddisken pajade på den gamla. Och den var så gammal så det kändes meningslöst att bara köpa hårdisk. Men allvarligt! Vad händer med den gamla?
Overkill Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 I JUST CANT HELP MYSELF IM FEELING LIKE IM GOING OUT OF MY HEAD! 😎🥰😳😎
Overkill Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 TOUCH IT BRING IT BABE WATCH IT TURN IT LEAVE IT STOP FORMAT IT! Basreflexen från mina högtalare blåser ut så mkt luft just nu att det fläktar fint när man sitter mer hgär vid datan. de är mer än 50cm bort från bvasreflexet! 😆 Vad är basreflex? 😳 Vet du inte? 😳 Nej 😳
Overkill Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Hårddisken pajade på den gamla. Och den var så gammal så det kändes meningslöst att bara köpa hårdisk. Men allvarligt! Vad händer med den gamla? Vill du ha den eller? 😳
Micke H Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=sv&s=dhs
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 TOUCH IT BRING IT BABE WATCH IT TURN IT LEAVE IT STOP FORMAT IT! Basreflexen från mina högtalare blåser ut så mkt luft just nu att det fläktar fint när man sitter mer hgär vid datan. de är mer än 50cm bort från bvasreflexet! 😆 Vad är basreflex? 😳 Vet du inte? 😳 Nej 😳 Håler på framsidan, sidan eller bak på en högtalare. Oftast sitter de framåt 😎
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Hårddisken pajade på den gamla. Och den var så gammal så det kändes meningslöst att bara köpa hårdisk. Men allvarligt! Vad händer med den gamla? Vill du ha den eller? 😳 Jaa 😳
Overkill Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 TOUCH IT BRING IT BABE WATCH IT TURN IT LEAVE IT STOP FORMAT IT! Basreflexen från mina högtalare blåser ut så mkt luft just nu att det fläktar fint när man sitter mer hgär vid datan. de är mer än 50cm bort från bvasreflexet! 😆 Vad är basreflex? 😳 Vet du inte? 😳 Nej 😳 Håler på framsidan, sidan eller bak på en högtalare. Oftast sitter de framåt 😎 😎 Cool dator Micke! 😎
Overkill Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Hårddisken pajade på den gamla. Och den var så gammal så det kändes meningslöst att bara köpa hårdisk. Men allvarligt! Vad händer med den gamla? Vill du ha den eller? 😳 Jaa 😳 😳
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Hårddisken pajade på den gamla. Och den var så gammal så det kändes meningslöst att bara köpa hårdisk. Men allvarligt! Vad händer med den gamla? Vill du ha den eller? 😳 Jaa 😳 😆 😳
Overkill Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Hårddisken pajade på den gamla. Och den var så gammal så det kändes meningslöst att bara köpa hårdisk. Men allvarligt! Vad händer med den gamla? Vill du ha den eller? 😳 Jaa 😳 😎 😳 😆
Recommended Posts