Dark Of Light Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 😳 I helgen fick jag förrästen höra den mest desperata och motbjudande raggreplik jag någonsin fått från en brud på krogen i hela mitt usla liv... "Min fitta är trång som en tolvåring..." 😲 Hur faen bemöter man sådant..? 😆😱 Brukar inte bli svarslös i vanliga fall men... 😳 NEEJJ! Jag nuppade henne inte... 😛 😎 Måste ju tänka på grannarna...
Christofer Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 😱 I helgen fick jag förrästen höra den mest desperata och motbjudande raggreplik jag någonsin fått från en brud på krogen i hela mitt usla liv..."Min fitta är trång som en tolvåring..." 😆 Hur faen bemöter man sådant..? 😛😲 Brukar inte bli svarslös i vanliga fall men... 😳 NEEJJ! Jag nuppade henne inte... 😎 😎 Måste ju tänka på grannarna... OMFG!!!!! 😮😮😮😮 Helt jävla motbjudande! jag hoppas du gav den där saken en fet smäll på käften. 😳
Dark Of Light Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 😛 I helgen fick jag förrästen höra den mest desperata och motbjudande raggreplik jag någonsin fått från en brud på krogen i hela mitt usla liv..."Min fitta är trång som en tolvåring..." 😄 Hur faen bemöter man sådant..? 😄 😄 Brukar inte bli svarslös i vanliga fall men... 🙂 NEEJJ! Jag nuppade henne inte... 😆 😎 Måste ju tänka på grannarna... OMFG!!!!! 😮😮😮😮 Helt jävla motbjudande! jag hoppas du gav den där saken en fet smäll på käften. 🙂 😆 Ja, det borde jag nog ha gjort... Istället så gick jag och visste inte om jag skulle skratta eller gråta... 😄 ...tolvåring... jisses...
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Då undrar man ju: tänder den där bruden på pedofiler? 😉
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 (redigerat) Då undrar man ju: tänder den där bruden på pedofiler? 😱 😏 Fy fan vad jag hatar pedofiler 😠 det enda dom jävlarna förkännar är ett yxhugg i nacken 😠😠😠 DÖD ÅT DOM JÄVLARNA!!!!! 😠 Redigerat 22 november 2006 av Christofer
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 de endå dom jävlarna förkännar Mwuahahaha! 😏 Förlåt, men detta är extremt till och med för att vara dig... 😠
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 de endå dom jävlarna förkännar Mwuahahaha! 😠 Förlåt, men detta är extremt till och med för att vara dig... 😠 De är fan sant!!! fan, hadde jag en yxa så skulle jag hugga huvet av dom själv. 😏
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Du fattar inte vad jag syftar på, eller hur? 😏
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Du fattar inte vad jag syftar på, eller hur? 😠 Tydligen inte. jag tycker inte att de är nått man skämtar om 😏
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Du ser absolut inget fel i den meningen jag citerade alltså? 😏
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Korrekt! Inkassera 500 kronor och en gratis tid hos frisören! 😏
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 och en gratis tid hos frisören! 😛 HORROR!!!!!!!! 😠😠😠😠😱 Hur stavar man de då? 😏😠
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Det enda dom (alternativt de, men det har blivit allt mer accepterat att använda dom) förtjänar! 😏
Gote Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Nä, nu börjar lektionen. Ha det. Ha det själv, latmask! 😏
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Nä, nu börjar lektionen. Ha det. Ha det själv, latmask! 😏 😠😠😠
Recommended Posts