Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
Ny fetgrym avatar! 😄

Är det så du ser ut? Jag tycker inte att man ska ha sig själv som avatar för det förstör liksom lite för fantasin... jag hade tänkt mig dig som en hårig tysk i latex... 😮

😆

Undra vad du gör när du tänker på den där hårda tyskan... 😛😱

😎

Postat
Pazo control is enabled on this board, please wait 24 hours before Pazo's reply or post

😄

musik (oregistrerad)
Postat

Karl Johanssvamp i min tortellini - kan man lita på det?

😄

musik (oregistrerad)
Postat

h 2 o - hydrogen

Har inte tid med detta längre!

Sennheiser nästa!

🙂

:musik

Postat (redigerat)

Mina skivor kom idag 😠😳

Och gissa vem jag träffade idag :rolleyes:😱

(skulle tro att det bara är Pazo som kan gissa :rolleyes:)

Redigerat av Overkill
musik (oregistrerad)
Postat

Hej pôjka'!!!

Tebax från 4Sound utan att ha köpt några hörlurar. Blev sparkad i ryggen av ett spöke härhemma innan jag gick iväg dit, så nu har jag ont som Satan där - helt öm. När jag var på 4Sound så vet jag inte vad det hade tagit åt dem - de såg mig inte ens. Hade jag antagit spökets skepnad och blivit osynlig? Annars är jag ju välbekant där - VIP-kund och allt... 😉 Min vanliga "tur" hängde med mig i alla fall - dvs. de hade bara ett enda par inne av den enkla modell jag tänkte köpa, för jag rotade bland hyllorna och det är enda lagret de har: "finns de inte där så finns de inte..." har de alltid sagt förut, så. Det enda par de hade inne var skamfilat och repigt. Positivt var att de hade fått in den nya katalogen och den har jag porrsträckläst nu. Attans, de säljer en sprillans Gibson Honeyburst för 14 papp, tidigare 26 papp. Otroligt. Vet inte hur jag ska göra med lurar nu.

Jag har också bredband, medelhastighet t.o.m. numera, så nu tar det bara 1 minut att ladda ned en mp3-låt på 4 minuter.

😄

:musik

musik (oregistrerad)
Postat

En produktkatalog med goa gitarrer och annat är ALLTID porr!!

😄😛😉

musik (oregistrerad)
Postat

Och min pc är ju så himla kokobello att den inte kan öppna pdf-filer och så har det vart i månader nu. Det spelar ingen roll att jag har senaste Acrobaten heller. Datorn bara dör när man ska öppna en pdf:are.

😉

musik (oregistrerad)
Postat

Tidigare (med telefonmodemInternet) så tog det en halv dag!!! att få hem 8 låtar.

😉

Postat
Och min pc är ju så himla kokobello att den inte kan öppna pdf-filer

För att? Du accepterar att det är fel i datorn? 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.