Dingbats Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Ny fetgrym avatar! 😆 Är det så du ser ut? Jag tycker inte att man ska ha sig själv som avatar för det förstör liksom lite för fantasin... jag hade tänkt mig dig som en hårig tysk i latex... 😉
Pazo Postat 6 november 2006 Trådstartare Postat 6 november 2006 Ny fetgrym avatar! 😆 Är det så du ser ut? Jag tycker inte att man ska ha sig själv som avatar för det förstör liksom lite för fantasin... jag hade tänkt mig dig som en hårig tysk i latex... 😉 Fast i mitt fal gäller det ju inte då jag i vekrligheten lämnar mkt till fantasin...
Overkill Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Ny fetgrym avatar! 😉 Är det så du ser ut? Jag tycker inte att man ska ha sig själv som avatar för det förstör liksom lite för fantasin... jag hade tänkt mig dig som en hårig tysk i latex... 😉 Fast i mitt fal gäller det ju inte då jag i vekrligheten lämnar mkt till fantasin... 😆
Overkill Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Mjo... Säker på att det inte är så med andra också? Är det bara mig alltså? 😉
Pazo Postat 6 november 2006 Trådstartare Postat 6 november 2006 Mjo... Säker på att det inte är så med andra också? Är det bara mig alltså? 😆 Bara hänt med dig hitills 😉
Overkill Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Mjo... Säker på att det inte är så med andra också? Är det bara mig alltså? 😉 Bara hänt med dig hitills 😆 😉
Dingbats Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Jag tycker att hastigheten på den här tråden är lite låg... vi borde sätta lite fart tycker jag.
Pazo Postat 6 november 2006 Trådstartare Postat 6 november 2006 Ja.. Kan du inte gå om mig i flest inlägg i dena tråden?
Pazo Postat 6 november 2006 Trådstartare Postat 6 november 2006 JAG VILL HA UNREAL TORUNAMENT NU!!! 😉
Overkill Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 JAG VILL HA UNREAL TORUNAMENT NU!!! 😛 Det spelade jag för längesedan 😄 Funkar dte inte? 😉 Ser du vad jag skriver?
Pazo Postat 6 november 2006 Trådstartare Postat 6 november 2006 JAG VILL HA UNREAL TORUNAMENT NU!!! 😛 Det spelade jag för längesedan 😄 Funkar dte inte? 😉 Ser du vad jag skriver? JA! De är det gamla goda UT jag tankar! SÅ jävla bra spel! Nää jag ser inte att du skriver nånting.
Overkill Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 JAG VILL HA UNREAL TORUNAMENT NU!!! 😄 Det spelade jag för längesedan 😄 Funkar dte inte? 😛 Ser du vad jag skriver? JA! De är det gamla goda UT jag tankar! SÅ jävla bra spel! Nää jag ser inte att du skriver nånting. 😄 :D Men skriv till mig då? Jag skriver ju massor 😉
Dark Of Light Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Ny fetgrym avatar! 😄 Är det så du ser ut? Jag tycker inte att man ska ha sig själv som avatar för det förstör liksom lite för fantasin... jag hade tänkt mig dig som en hårig tysk i latex... 😕
Christofer Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Ny fetgrym avatar! 😄 Är det så du ser ut? Jag tycker inte att man ska ha sig själv som avatar för det förstör liksom lite för fantasin... jag hade tänkt mig dig som en hårig tysk i latex... AHAHAHA!!!!!! 😕😄😆
Overkill Postat 7 november 2006 Postat 7 november 2006 Ny fetgrym avatar! 😄 Är det så du ser ut? Jag tycker inte att man ska ha sig själv som avatar för det förstör liksom lite för fantasin... jag hade tänkt mig dig som en hårig tysk i latex... 😆 😄 Undra vad du gör när du tänker på den där hårige tysken... 😎😄
Recommended Posts