Pluffo Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 pluffo förlåt mig jag är dum i huvet! 😎 Såja... 🙂
Pazo Postat 2 september 2006 Trådstartare Postat 2 september 2006 :blink vi är på sida 96 jue! Det är ju praktiskt taget rena upploppet! 😎
Pluffo Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Häj 🙂 Yo Pazo! Va händish? Ja, med tanke på att jag hänger här...Inte speciellt mycket! Själv? 😎
Pluffo Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Overkill...Bra musiksmak du har. ( Jag tänker på DT då alltså )
Micke H Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Overkill...Bra musiksmak du har. ( Jag tänker på DT då alltså ) Har jag det också då? 😎 (Eftersom jag också lyssnar på dom...) 🙂
Pluffo Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Overkill...Bra musiksmak du har. ( Jag tänker på DT då alltså ) Har jag det också då? 😎 (Eftersom jag också lyssnar på dom...) 🙂 Jodå! Låt gå! Har du "Live from Budokan"?
Pluffo Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Opp och ner, ner och opp, grisen gal i granens topp!
Micke H Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Overkill...Bra musiksmak du har. ( Jag tänker på DT då alltså ) Har jag det också då? 😎 (Eftersom jag också lyssnar på dom...) 🙂 Jodå! Låt gå! Har du "Live from Budokan"? Självklart! Och dvd:n Score, som jag fick igår till och med. 😄
Micke H Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Va? Score? Det måste jag ha missat! Dream Theater med symfoniorkeser. Metropolis och Octavarium med symfoniorkester MÅSTE upplevas!!! 😎🙂
Pluffo Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Va? Score? Det måste jag ha missat! Dream Theater med symfoniorkeser. Metropolis och Octavarium med symfoniorkester MÅSTE upplevas!!! 😎🙂 ARE YOU FUCKING KIDDING ME???!?!?!?!?! Scenes from a memory?
Pluffo Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Vågar jag ens fråga vad de bruna korvarna är för någonting? 😎🙂😄
Micke H Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Va? Score? Det måste jag ha missat! Dream Theater med symfoniorkeser. Metropolis och Octavarium med symfoniorkester MÅSTE upplevas!!! 😎🙂 ARE YOU FUCKING KIDDING ME???!?!?!?!?! Scenes from a memory? Nja, med Metropolis menar jag Part I, från plattan Images and words. Men att få en symfoniorkester att lira 15/16-delar är en grym bedrift! Det är ett 20-årsjubileum av något slag, och det är halva konserten som man lirar med symfoniorkester. Bäst är ju ändå nästan när dom lirar hela Six Degrees of Inner Turbulence. 😄
Dark Of Light Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Vågar jag ens fråga vad de bruna korvarna är för någonting? 😎🙂😄 😲 Jag tycker att den svävande handen ser mer och mer mystisk ut...
Pluffo Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 10. I. Overture [set 2]11. II. About To Crash [set 2] 12. III. War Inside My Head [set 2] 13. IV. The Test That Stumped Them All [set 2] 14. V. Goodnight Kiss [set 2] 15. VI. Solitary Shell [set 2] 16. VII. About To Crash (Reprise) [set 2] 17. VIII. Losing Time/Grand Finale Vacant [set 2] Oh shit! Dream Theaters näst bästa album.
Micke H Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 10. I. Overture [set 2]11. II. About To Crash [set 2] 12. III. War Inside My Head [set 2] 13. IV. The Test That Stumped Them All [set 2] 14. V. Goodnight Kiss [set 2] 15. VI. Solitary Shell [set 2] 16. VII. About To Crash (Reprise) [set 2] 17. VIII. Losing Time/Grand Finale Vacant [set 2] Oh shit! Dream Theaters näst bästa album. 😎🙂😄
Recommended Posts