tordA Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 jag skulle vilja höra ljudsnuttar đ svar till "Nyfiken i en strut" đ
godhead Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 gÄ till valfri musikaffÀr och testa Korg TR. X50 skall ha exakt samma ljudbank som den, sÀgs det.
Hans Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Jag tyckte X50 lĂ€t bĂ€ttre Ă€n TR men... det var olika dagar jag testade dem och placebo ger kraftfull pĂ„verkan sĂ„ kan mycket vĂ€l vara samma ljudmotor. X50 "kĂ€ndes" bĂ€ttre pĂ„ alla sĂ€tt đł! Lite billigare ocksĂ„, funderar faktiskt pĂ„ att köpa en X50!
Hans Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 (redigerat) LÀnk! Har nog nÀstan bestÀmt mig för att köpa denna. En grej jag skulle vilja ha reda pÄ Àr hur det funkar nÀr man öppnar den som VST? Kan inte tyska och engelsksprÄkiga Korg-siten lÀmnar övrigt att önska men verkar som att X50 kommer upp som VST och styrs via MIDI/USB! Redigerat 6 september 2006 av Hans
tordA Postat 6 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 6 september 2006 LĂ€nk! Har nog nĂ€stan bestĂ€mt mig för att köpa denna. En grej jag skulle vilja ha reda pĂ„ Ă€r hur det funkar nĂ€r man öppnar den som VST? Kan inte tyska och engelsksprĂ„kiga Korg-siten lĂ€mnar övrigt att önska men verkar som att X50 kommer upp som VST och styrs via MIDI/USB! GULD ! Tack för lĂ€nken đ jag hĂ„ller med dig: "Har nog nĂ€stan bestĂ€mt mig för att köpa denna." MUMS !!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.