Grouydtan Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 (redigerat) Hej alla musikmänniskor! Kika gärna in på min sida http://www.zonezero.se/~ourvariable/Tobiasmix/Index.html och säg vad ni tycker. Alla förslag uppskattas! MVH Tobias (PS. Ledsen om tråden ligger på fel forum, admin. DS.) Redigerat 30 augusti 2006 av Grouydtan
Linkowich Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Citat <HTML></HTML> Hmm.....nog för att jag gillar sparsmakad design, men det här var lite väl.
Grouydtan Postat 30 augusti 2006 Trådstartare Postat 30 augusti 2006 Tack för era kommentarer, men finns det verkligen ingen som tycker att det var lite bra i alla fall..? :-)
Linkowich Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Grouydtan sa: Tack för era kommentarer, men finns det verkligen ingen som tycker att det var lite bra i alla fall..? :-) Jag kanske var lite otydlig i mitt inlägg...men för mig är sidan tom! Svårt att kommentera nåt då... 😏
Grouydtan Postat 30 augusti 2006 Trådstartare Postat 30 augusti 2006 Linkowich sa: Grouydtan sa: Tack för era kommentarer, men finns det verkligen ingen som tycker att det var lite bra i alla fall..? :-) Jag kanske var lite otydlig i mitt inlägg...men för mig är sidan tom! Svårt att kommentera nåt då... 😏 Så! Nu har jag ändrat länken i mitt första inlägg! Tack förresten =)
floaty Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 (redigerat) ville du ha kommentarer på layouten på sidan eller på musiken? Sidan såg helt ok ut enligt mig... däremot blev det nog kortslutning i pacemakern när gitarrerna kom i Missy Meshuggah-låten 😏 Edit: du kanske redan har koll på honom, men gillar du liknande remixar så har jag för mig att sjökexet (SR) är ganska duktig: http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/a...&Artikel=559585 Redigerat 30 augusti 2006 av floaty
Linkowich Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Grouydtan sa: [...]Nu har jag ändrat länken i mitt första inlägg! [...] Ah. Se där! 🙁 Ser ok ut. Personligen skulle jag skala ned bilderna lite, och kanske lägga lite mer info vid varje mix + en tydlig Lyssna/ladda ner-länk. Sen tycker jag iofs att loggan ser mer ut som "Lottas Gosiga Kattsida"... men det kanske ska vara så 😏
zkitz Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Är det du som har gjort re-mixarna? Du kanske ska ha en startsida, med en navigator: T.ex "Home - Mixes - Contact - Guestbook - Equipment" och så vidare? Sidan känns lite 5-minuters klicka-i-dreamweaver enligt mig. Rolig ide dock 😎
Grouydtan Postat 30 augusti 2006 Trådstartare Postat 30 augusti 2006 Tack för alla svar / kommentarer! Jag är medveten om att sidan inte är den vackraste och mest utvecklade, och det är inte heller meningen. Det hela började med att jag skulle kunna lägga upp låtarna på internet helt enkelt. Ingen flashig design eller ngt sånt. Japp, det är jag som gör mixarna! Och det är i princip bara musiken jag letade efter kommentarer på. Tack igen! /Tobias
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.