Jump to content
Annons

Stylus rmx


Pedda

Recommended Posts

Har laddat hem uppdateringen på Styls rmx 1.5.1. Uppdateringen verkar funka bra men när jag öppnar programmet så har jag inget av de nya grejjerna och den gamla versionen står kvar? Har antagligen något med dll filerna o göra. Vågar inte pilla runt för mycket så jag förstör någonting... Var ett tag sen jag installerade... Och då hade jag hjälp av en installations film. Men nu har man ju ingen film... och nån hjälp på Spectrasonics hemsida finns inte heller o hitta. Nån som vet vad som är fel? Vill tillägga att jag har en Sage mapp på c och en på d driven... Misstänker att felet ligger där nånstans kanske... Jag använder programet i Cubase och i den ena vst mappen finns den nya rmx versionen i dll fil och i den andra finns den gamla versionen i dll fil??

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag vet inte vad som blivit fel hos dig men läste du installatiosfilen?

Vilken version uppdaterade du ifrån? Jag laddade precis hem uppdateringen och det verkar ha gått bra. Jag uppdaterade från 1.5 och då skulle man bara köra plugin och sage convertorn. Nu heter den 1.5.1c.

Kanske inte till någon hjälp. Annars prova en rollback om det går?

Istallationen borde ha lagt sig på C:

Prova att tillfälligt byta namn på sage D: om du installerar om, Fall i fall att den ligger och stör men det borde den inte göra.

MVH

Stephan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte vad som blivit fel hos dig men läste du installatiosfilen?

Vilken version uppdaterade du ifrån? Jag laddade precis hem uppdateringen och det verkar ha gått bra. Jag uppdaterade från 1.5 och då skulle man bara köra plugin och sage convertorn. Nu heter den 1.5.1c.

Kanske inte till någon hjälp. Annars prova en rollback om det går?

Istallationen borde ha lagt sig på C:

Prova att tillfälligt byta namn på sage D: om du installerar om, Fall i fall att den ligger och stör men det borde den inte göra.

MVH

Stephan

Jag har 1.2.0 och gjorde precis som installations videon när jag installerade första gången. Där man skulle kopiera o göra genvägar o skicka dll filer hit o dit. Fattade ingenting och bara gjorde som den sa 🙂 Installationen har lagt sig på c som du säger men funkar inte en då, alltså nånting ska till min d drive, men vadå tro?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...