tekniker_thomas (oregistrerad) Postat 28 juni 2004 Postat 28 juni 2004 Jag heter Thomas och Àr ljudtekniker pÄ ett företag som fÄr förbli namnlöst hÀr. PÄ min fritid driver jag en liten men kompetent studio, innehÄllande diverse mÀrkliga pryttlar och en hög datorer. Well thats me..!
VacUm Postat 28 juni 2004 Postat 28 juni 2004 tjohej! Jag Àr ungefÀr ett par timmar Àldre pÄ siten Àn du, sÄ tjo!
Sofa_Fredrik (oregistrerad) Postat 28 juni 2004 Postat 28 juni 2004 Hej Ä VÀlkommen till ett fruktansvÀrt bra forum !!!
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 Hej o hemlige Thomas. Jag sÀger inte var jag jobbar heller, glöm det. Sluta tjata dÄ.
Carl_B Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 Hej o hemlige Thomas.Jag sĂ€ger inte var jag jobbar heller, glöm det. Sluta tjata dĂ„. đ rĂ€tt ska va rĂ€tt ja đ
hammagrella Postat 30 juni 2004 Postat 30 juni 2004 VÀlkommen!!! eh...vad börjar det pÄ för boxtav? Ja, företaget alltsÄ.....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.