Jump to content
Annons

Vill ha kritik


Recommended Posts

LÅTNAMN:

ARTIST/GRUPP:

GENRE:

LÅTLÄNGD:

KOMPOSITÖR:

PRODUCENT:

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:

FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv)

STORLEK: (ex. 5.3 megabyte)

STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen)

(

LÅTLÄNK:)

Kan någon säga något om det här?

Jag önskar få någon form av kritik då jag sitter instängd på ett lager i en ödslig stad och inte har så många att bolla musik med. Den här låten är inte klar. Jag har använt mig av reason,min pojkvän har hjälpt mig med programmeringen av trummorna.

Jag är tacksam för alla tips jag kan få. Behöver jag lägga på fler instrument?

Har jag för höga frekvenser någonstans?

His_name_is_Mikael.mp3

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

först. Välkommen Tjejen! (Antar at du är tjej när du har pojkvän, har jag fel ber jag om ursäkt). Detta är bra träning. Jag skulle inte kalla det färdig låt, fattas massor. Men det ör en rikgtigt bra början till något som kan bli väldigt snyggt! Jobbavidare, detta tror jag kan blir tiktigt bra!

Redigerat av Lådan
Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

Hejhej. Angående din låt tycker jag att:

Det är bra harmonier och rytmiska spel i början och det är vågat av dig att hålla på den arpeggiofiguren så länge. När trummorna kommer tycker jag verkligen att du ska höja volymen på dem, så man känner att det släpper loss. Tror det kan göra mycket för låten.

Gillar den lilla raketstarten som flyger upp innan trummorna kommer igång. Hur ska du gå vidare? Sång? "His name is michael", känns som att jag vill veta mer om honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar och bockar!

Jag är lite allergisk mot sång när det gäller sådan här musik, sen känner jag ingen som kan sjunga och min egen röst skulle jag aldrig stå ut med. Men jag ska försöka få ihop en hel låt iallafall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...