Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tur att jag inte avslutade mitt konto hĂ€r, för jag har saknat forumet faktiskt 😎..har inte varit hĂ€r pĂ„ mĂ„nader, men nu tog jag en svĂ€ng förbi!..För att uppdatera lite..jag vĂ€ntar en bebis, som kommer om 10 veckor, sĂ„ sen lĂ€r jag ha ganska sĂ„ fullt upp, men ville bara sĂ€ga hej till alla i alla fall! 😄

Annons
Postat

Hej! Vi har saknat dig!

O ett stort GRATTIS till den lille! Skall sjÀlv snart bli ja, int pappa, men morbror:D

Postat
  LĂ„dan sa:
vet du om det blir en hona eller hane? har ni/du nÄtt sött namn till den blivande forumligisten?

vi vet inte om det blir en tjej eller pojk, Ă€r mer spĂ€nnande sen nĂ€r den kommer ut..namn vet vi inte heller...men det kommer inte bli nĂ„got vanligt i alla fall :rolleyes:..och inte nĂ„got för ovanligt heller för den delen 😎

Postat
  D Vibe sa:
VĂ€lkommen hit igen! Och grattis till bebben :rolleyes:

Tack sĂ„ mycket.. =)...jag har faktiskt börjat ta upp musiken lite smĂ„tt igen...idag spelade jag in sĂ„ng pĂ„ en cover, och jag har inte spelat in musik knappt pĂ„ flera mĂ„nader...fĂ„tt tillbax stinget 😎..bebben verkar gilla nĂ€r jag sjunger..det sparkas o har sig!

Postat
  Midori sa:
tur att jag inte avslutade mitt konto hĂ€r, för jag har saknat forumet faktiskt 😎..har inte varit hĂ€r pĂ„ mĂ„nader, men nu tog jag en svĂ€ng förbi!..För att uppdatera lite..jag vĂ€ntar en bebis, som kommer om 10 veckor, sĂ„ sen lĂ€r jag ha ganska sĂ„ fullt upp, men ville bara sĂ€ga hej till alla i alla fall! :rolleyes:

trevligt.

du sÀger vÀl till om du behöver barnvakt.

Postat
  Itzhak sa:
  Midori sa:
tur att jag inte avslutade mitt konto hĂ€r, för jag har saknat forumet faktiskt 😎..har inte varit hĂ€r pĂ„ mĂ„nader, men nu tog jag en svĂ€ng förbi!..För att uppdatera lite..jag vĂ€ntar en bebis, som kommer om 10 veckor, sĂ„ sen lĂ€r jag ha ganska sĂ„ fullt upp, men ville bara sĂ€ga hej till alla i alla fall! :rolleyes:

trevligt.

du sÀger vÀl till om du behöver barnvakt.

ha ha ha!!!ja sjĂ€lvklart 😎😄

Postat

VÀlkommen... och grattis till knodden! Fick en sjÀlv för 11 mÄnader sedan men den skrÀckblandade förtjusningen sitter kvar! :rolleyes:

Postat
  Hellpig sa:
VÀlkommen... och grattis till knodden! Fick en sjÀlv för 11 mÄnader sedan men den skrÀckblandade förtjusningen sitter kvar! :rolleyes:

GRATTIS! vad kul o höra.. =)

Postat
  LĂ„dan sa:
Hej! Vi har saknat dig!

O ett stort GRATTIS till den lille! Skall sjÀlv snart bli ja, int pappa, men morbror:D

Åh, dĂ€r höll jag pĂ„ att fĂ„ en chock 🙂

Postat
  Pluffo sa:
  LĂ„dan sa:
Hej! Vi har saknat dig!

Åh, dĂ€r höll jag pĂ„ att fĂ„ en chock 😎

ha ha ha ! 😄

Postat
  LĂ„dan sa:
Du fÄr posta nÄtt du spelatin pÄ seanaste:P

ja jag fĂ„r göra det...ska hitta nĂ„n bara som kan mixa min röst 😄 ...eftersom jag har en liten tendens att delaya ner hela lĂ„ten 😎 ...men nĂ€r jag har fixat den, sĂ„ som jag vill ha den..sĂ„ ska jag lĂ€gga upp den.. 😕

Postat
  Midori sa:
  LĂ„dan sa:
Du fÄr posta nÄtt du spelatin pÄ seanaste:P

ja jag fĂ„r göra det...ska hitta nĂ„n bara som kan mixa min röst 😠 ...eftersom jag har en liten tendens att delaya ner hela lĂ„ten 😆 ...men nĂ€r jag har fixat den, sĂ„ som jag vill ha den..sĂ„ ska jag lĂ€gga upp den.. 😄

coolt.. doitdoit:D

Postat

Kul. Jag ska sjĂ€lv bli pappa om ca 10 veckor 😆

berĂ€knad tid 27.9 😠

spÀnnande saker frammför.

Postat
  Finito sa:
Kul. Jag ska sjĂ€lv bli pappa om ca 10 veckor 🙂

berĂ€knad tid 27.9 🙂

men vad skooj 🙂..

min lille Ă€r berĂ€knad till den 5 oktober, men jag Ă€r sÀÀker pĂ„ att den kommer komma tidigare...Typ nĂ„gon vecka innan eller sĂ„...Bara nĂ„got jag kĂ€nner pĂ„ mig...vill fĂ„r la se 🙂

Postat
  Midori sa:
  Finito sa:

berĂ€knad tid 27.9 🙂

men vad skooj 🙂..

min lille Ă€r berĂ€knad till den 5 oktober, men jag Ă€r sÀÀker pĂ„ att den kommer komma tidigare...Typ nĂ„gon vecka innan eller sĂ„...Bara nĂ„got jag kĂ€nner pĂ„ mig...vill fĂ„r la se 😎

Min flickvĂ€nn tror ocksĂ„ att de kommer 1vecka förtidigt typ 😎

VĂ„rt barn har namnet loppan Ă€nnu, vet int om det Ă€r pojke eller flicka Ă€nnu 🙂

SpĂ€nnande spĂ€nnande! 🙂

Postat
  Finito sa:
  Midori sa:
  Finito sa:

berĂ€knad tid 27.9 🙂

men vad skooj 🙂..

min lille Ă€r berĂ€knad till den 5 oktober, men jag Ă€r sÀÀker pĂ„ att den kommer komma tidigare...Typ nĂ„gon vecka innan eller sĂ„...Bara nĂ„got jag kĂ€nner pĂ„ mig...vill fĂ„r la se 😎

Min flickvĂ€nn tror ocksĂ„ att de kommer 1vecka förtidigt typ 😎

VĂ„rt barn har namnet loppan Ă€nnu, vet int om det Ă€r pojke eller flicka Ă€nnu 🙂

SpĂ€nnande spĂ€nnande! 🙂

som en trogen Ableton andvÀndare mÄste jag sÀg att namnet loppan Àr ett br anamn.. men tycker ÀndÄ att loopen Àr bÀttre:s

hahha

Postat
  LĂ„dan sa:
som en trogen Ableton andvÀndare mÄste jag sÀg att namnet loppan Àr ett br anamn.. men tycker ÀndÄ att loopen Àr bÀttre:s

hahha

Lova mig att du aldrig skaffar barn, LĂ„dan 🙂

Postat
  Pluffo sa:
  LĂ„dan sa:

hahha

Lova mig att du aldrig skaffar barn, LĂ„dan 🙂

tyvÀr.. kan inte lova det.. Kanske skall döpa mitt kommande barn till Operator eller Ableton!

Postat
  Finito sa:
  Midori sa:
  Finito sa:

berĂ€knad tid 27.9 😄

men vad skooj 🙂..

min lille Ă€r berĂ€knad till den 5 oktober, men jag Ă€r sÀÀker pĂ„ att den kommer komma tidigare...Typ nĂ„gon vecka innan eller sĂ„...Bara nĂ„got jag kĂ€nner pĂ„ mig...vill fĂ„r la se 🙂

Min flickvĂ€nn tror ocksĂ„ att de kommer 1vecka förtidigt typ 🙂

SpĂ€nnande spĂ€nnande! 😳

hehe loppan jaa 🙂...vĂ„ran kallas bebben inget annat Ă€n sĂ„ lĂ€nge...det Ă€r fan lite lĂ€skigt det dĂ€r med förlossning och grejjer...Är din flickvĂ€n nĂ„got orolig över det Ă€n?Ju mer man lĂ€ser, ju vĂ€rre blir det tycker jag...ojoj! 😳

Postat

grattis 😆

för jag föreslÄ ett flicknamn: Leonella

sÄ skulle vÄran förstfödde heta om det blev en tjej

men det blev en Christofer istĂ€llet (som hĂ€rjar runt hĂ€r pĂ„ forumet 😄 )

Postat
  Midori sa:
  Finito sa:
  Midori sa:
  Finito sa:
Kul. Jag ska sjĂ€lv bli pappa om ca 10 veckor 🙁

berĂ€knad tid 27.9 😄

men vad skooj 🙂..

SpĂ€nnande spĂ€nnande! 😆

hehe loppan jaa 🙂...vĂ„ran kallas bebben inget annat Ă€n sĂ„ lĂ€nge...det Ă€r fan lite lĂ€skigt det dĂ€r med förlossning och grejjer...Är din flickvĂ€n nĂ„got orolig över det Ă€n?Ju mer man lĂ€ser, ju vĂ€rre blir det tycker jag...ojoj! 😄

Jo hon börjar nog bli smĂ„ nervös över förlossningen, det börjar jag ocksĂ„ faktist 😎

Men ser nog framm emot att fĂ„ trĂ€ffa loppan o se va det Ă€r för liten filur som sparkar omkring sig i min flickvĂ€ns mage 🙂

Postat
  Midori sa:
  Finito sa:
  Midori sa:
  Finito sa:

berĂ€knad tid 27.9 😄

men vad skooj 🙂..

SpĂ€nnande spĂ€nnande! 😄

hehe loppan jaa 🙂...vĂ„ran kallas bebben inget annat Ă€n sĂ„ lĂ€nge...det Ă€r fan lite lĂ€skigt det dĂ€r med förlossning och grejjer...Är din flickvĂ€n nĂ„got orolig över det Ă€n?Ju mer man lĂ€ser, ju vĂ€rre blir det tycker jag...ojoj! 😎

NÀr vi skulle fÄ vÄrat första barn trodde jag att jag var vÀl förberedd, men ack va jag bedrog mej...

Men sicken kĂ€nsla nĂ€r man ser bebben och fĂ„r hĂ„lla den i famnen... 🙁

Det finns verkligen inget som slĂ„r det... 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.