Ravioli Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 NÄn som kÀnner till nÄgot bra tryckeri som trycker skivomslag/booklets i relativt liten upplaga till humant pris?
Nexustwins Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 (redigerat) Din skrivare? đ ** Ta absolout inte detta allvarligt, klart att det finns nĂ„gon men tyvĂ€rr sĂ„ har jag inget tips đ ** Edit: Fel smiley đ... Redigerat 21 juli 2006 av Nexustwins
Ravioli Postat 21 juli 2006 TrÄdstartare Postat 21 juli 2006 Det dÀr med skrivare blir faktiskt dyrare Àn man tror. En fÀrgpatron till en blÀckstrÄleskrivare kostar ca 500 kr och den rÀcker inte till sÄ vÀrst mÄnga inlays. (FÀrglaserpatron fyra fÀrger kostar 4000, men dÄ kan man skriva ut en hel del.)
ThomasJ Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Jag vet inte hur kvaliteten blir. Men det fins vissa brÀnnare som int erÀ alt för dyram som kan skriva svartvitt tryck pÄ skivorna direkt via sjÀlva enheten
Fredrik Karlsson Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Jag vet inte hur kvaliteten blir. Men det fins vissa brÀnnare som int erÀ alt för dyram som kan skriva svartvitt tryck pÄ skivorna direkt via sjÀlva enheten Labelprinter heter de nog? En polare köpte en för 1400:- för ett halvÄr sen sÄ de Àr vÀl Ànnu billigare nu. Har tÀnkt köpa en oxÄ blir roligare med fina tryck direkt pÄ cdn o dÄ kan man skippa fodral o ha de i plastficka o spara en massa utrymme!
tordA Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 du kan vÀlja nÀstan vilket tryckeri som helst, alla trycker det du vill ha. mallar Àr det viktigaste
binary78 Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Jag vet inte hur kvaliteten blir. Men det fins vissa brĂ€nnare som int erĂ€ alt för dyram som kan skriva svartvitt tryck pĂ„ skivorna direkt via sjĂ€lva enheten Jag tror du menar Lightscribe. Efter att man har brĂ€nt en skiva sĂ„ vĂ€nder man pĂ„ den och sĂ„ etsar brĂ€nnaren en bild fysiskt pĂ„ skivan. Dom brĂ€nnarna Ă€r inte sĂ„ dyra numera. HĂ€r Ă€r en. DĂ€remot sĂ„ krĂ€vs det sĂ€rskilda skivor för lightscribe. Kvaliteten vet jag inte. Har inte testat det sjĂ€lv, men kolla efter bilder pĂ„ google eller nĂ„t đ
Ravioli Postat 24 juli 2006 TrÄdstartare Postat 24 juli 2006 Nu var det ju inte tryck pÄ sjÀlva CD-skivan jag var ute efter... Men i alla fall! Nu har jag hittat ett stÀlle som gör omslag i smÄ upplagor. Jag fick hem prover och det blir vÀldigt bra kvalitet. Kanske kan vara av intresse för andra hÀr? Check it out: Cosmic Whale Creation
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.