Pluffo Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 (redigerat) Hej hej hallĂ„! Jag har införskaffat Colossus och laddat hem DFD-extension hĂ€rifrĂ„n. Att unzippa filen jag fĂ„r hem gĂ„r kalasbra men nĂ€r jag ska försöka köra installationsfilen jag dĂ„ fĂ„r stöter jag, eller snarare OS X, pĂ„ patrull. Jag kör version 10.3.9 och det vĂ€grar kĂ€nna igen filen jag frenetiskt sitter och dubbelklickar pĂ„. Jag fĂ„r upp en ruta dĂ€r det ber mig att vĂ€lja ett program att köra den mystiska filen med. Detta Ă€r skumt. Jag har mailat supporten pĂ„ Soundsonline och de har skickat installationsfiler som de sjĂ€lva har prövat och verifierat. Slutsats: Det Ă€r nĂ„got fishy med mitt operativ. Filen som jag försöker köra tittuleras som "Unix-körbar-fil" under info och dess ikon Ă€r en svart rektangel med grön text uppe i vĂ€nstra hörnet, dĂ€r det stĂ„r "exec". Ăr det nĂ„gon som har ett hum om vad som Ă€r fel och vad jag bör göra? "Format C:" Ă€r en klassiker frĂ„n PC-tiden men jag hade tĂ€nkt slippa göra nĂ„got liknande nu. Redigerat 21 juli 2006 av Pluffo
KillwithSkill Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Förmodligen fel vid unzippningen. PMa mig din mail sĂ„ kan du fĂ„ den av mig ozippad! đ
KillwithSkill Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Annars sÄ brukar stuffit funka bra! http://www.stuffit.com/mac/index.html
Pluffo Postat 21 juli 2006 TrÄdstartare Postat 21 juli 2006 Jag kör redan Stuffit och har dessutom fÄtt en unzippad version av supporten....Men vi kan ÀndÄ pröva... Du har fÄtt PM.
KillwithSkill Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Har mailat nu! Verkar vara konstigt det dĂ€r đđ
Pluffo Postat 21 juli 2006 TrÄdstartare Postat 21 juli 2006 FrÄga kolon FÄr du ut tvÄ stycken filer nÀr du unzippar paketet? Jag fick en pÄ 400kb av dig och en annan pÄ 700kb. Jag har bara den pÄ 700kb och det Àr den jag beskrev. Den andra ( 400kb ) anges bara som program och har en ikon med papper, penna, linjal och pensel. NÀr jag klickar pÄ den animeras ikonen som nÀr ett program startar men i övrigt sÄ hÀnder nada. HÀr fÄr jag inte ens upp nÄgot meddelande frÄn operativet. Knasigt. Way knasigt!
KillwithSkill Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Fick en massa filer som installerades under Library/applications support/Native Och Library/CFMsupport
Pluffo Postat 21 juli 2006 TrĂ„dstartare Postat 21 juli 2006 (redigerat) Tack sĂ„ mycket...Jag tror jag fick lite klarhet i det hĂ€r nu. Jag tĂ€nkte inte pĂ„ att jag har lagt in en DFD-extension till Kompakt-player förrut nĂ€r jag hade installerat EWQLSO Silver...SĂ„ jag hade redan alla de filer som du visade hade lagts in i dina mappar pĂ„ rĂ€tt plats. Jag vet fortfarande inte exakt vad som Ă€r problemet och varför jag inte kunde installera det hela. I stort sett alla dina filer har andra ikoner Ă€n mina filer, sĂ„ jag antar att mitt operativ har blivit skadeskjutet pĂ„ nĂ„got sĂ€tt. NĂ„vĂ€l...Det verkar som om jag klarar mig för tillfĂ€llet i alla fall. FĂ„r bli en omformatering eller nĂ„got senare i tiden. Tack sĂ„ jĂ€ttemycket för hjĂ€lpen, KillwithSkill. Nu kan jag slĂ€ppa det hĂ€r och Ă„tergĂ„ till att skapa ( eller...hrmm...hĂ€nga pĂ„ forumet đ ). Redigerat 21 juli 2006 av Pluffo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.