stupelfrasse (oregistrerad) Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Hur gör man för att ändra/lägga till en titel till sin profil?
brojd Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Min kontrollpanel -> Edit profile info. Custom title heter det där.. Välkommen till forumen förresten! Vi syns nästa lördag! 🙂
stupelfrasse (oregistrerad) Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Tack... Japp d gör vi... Hårdrock! 🙂
mornel Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 (redigerat) Att ändra sin titel är inte möjligt förrän man skrivit 1500 inlägg i On Topic-sektionerna av forumet. Bara 1476 inlägg kvar. Redigerat 20 juli 2006 av mornel
ThomasJ Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 stupelfrasse sa: Nä, såg d... bäst å skriva på 😳 ja. bar att skriva, bara du inte spammar för att få dina 1500;P
Michael Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Jag tror världen kommer hinna gå under innan jag har skrivit så många inlägg.
brojd Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 force_fEd sa: Jag tror världen kommer hinna gå under innan jag har skrivit så många inlägg. Med tanke på hur länge du varit medlem och hur många inlägg du skrivit är det väl bara ungefär 9 år kvar? 😮
Emil Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 force_fEd sa: Jag tror världen kommer hinna gå under innan jag har skrivit så många inlägg. Eller ännu värre, internet! 😮
mornel Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Phobos sa: force_fEd sa: Jag tror världen kommer hinna gå under innan jag har skrivit så många inlägg. Eller ännu värre, internet! 😮 Usch, skräms inte!
ThomasJ Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 mornel sa: Phobos sa: force_fEd sa: Jag tror världen kommer hinna gå under innan jag har skrivit så många inlägg. Eller ännu värre, internet! 😮 Usch, skräms inte! Haha.. Den dagen då internet dö, skall jag bygga en tidsmaskin o återuppleva internets glada dagar:P
Thimmie Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 mornel sa: Att ändra sin titel är inte möjligt förrän man skrivit 1500 inlägg i On Topic-sektionerna av forumet. Bara 1476 inlägg kvar. Hehe... ja, det fixar han ju på en dag ju! 😄
Claes Holmerup Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Det är väl inga problem att skriva en massa inlägg? 1500 får man ju ihop på ett litet kick, eller hur...? 😏
mornel Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Thimmie sa: mornel sa: Att ändra sin titel är inte möjligt förrän man skrivit 1500 inlägg i On Topic-sektionerna av forumet. Bara 1476 inlägg kvar. Hehe... ja, det fixar han ju på en dag ju! 😏 Absolut. Med flood-spärren på 20 sekunder hinner han skriva 1476 inlägg på 8 timmar och en kvart. En arbetsdag plus lunch, alltså. Men då jävlar får han ligga i.
ViktorDenStore Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Phobos sa: force_fEd sa: Jag tror världen kommer hinna gå under innan jag har skrivit så många inlägg. Eller ännu värre, internet! 😏 Usch, är det då man måste pröva på det där som de kallar "det riktiga livet"? *skräck i blicken*
Emil Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 ViktorDenStore sa: Phobos sa: force_fEd sa: Jag tror världen kommer hinna gå under innan jag har skrivit så många inlägg. Eller ännu värre, internet! 😏 Usch, är det då man måste pröva på det där som de kallar "det riktiga livet"? *skräck i blicken* Ja tänk att alltid umgås IRL 😛
Pazo Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 ViktorDenStore sa: Phobos sa: force_fEd sa: Jag tror världen kommer hinna gå under innan jag har skrivit så många inlägg. Eller ännu värre, internet! 🙂 Usch, är det då man måste pröva på det där som de kallar "det riktiga livet"? *skräck i blicken* 🙂🙂 😏😛
Thimmie Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 mornel sa: Thimmie sa: mornel sa: Att ändra sin titel är inte möjligt förrän man skrivit 1500 inlägg i On Topic-sektionerna av forumet. Bara 1476 inlägg kvar. Hehe... ja, det fixar han ju på en dag ju! 😮 Absolut. Med flood-spärren på 20 sekunder hinner han skriva 1476 inlägg på 8 timmar och en kvart. En arbetsdag plus lunch, alltså. Men då jävlar får han ligga i. Hahaha! Du räknade verkligen ut det! 😆
ThomasJ Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Phobos sa: ViktorDenStore sa: Phobos sa: force_fEd sa: Jag tror världen kommer hinna gå under innan jag har skrivit så många inlägg. Eller ännu värre, internet! 🙂 Usch, är det då man måste pröva på det där som de kallar "det riktiga livet"? *skräck i blicken* Ja tänk att alltid umgås IRL 🙂 nämen ysh vilken skrämmande tanke..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.