Jump to content
Annons

Rapande flicka


spaceman

Recommended Posts

Annons

Tjae, jag har en gubbe på jobbet som rapar så högt att det hörs över halva verkstan .. så jag är van.

Tycker det inte är värre när kvinnor rapar än när män rapar... Men visst finns det väl trevligare saker att lyssna på 😳

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart kommer Pluffo eller mornel och säger att det redan finns en tråd för roliga filmer 😕😆  😳

kanske det, men det här kan ju vara en tråd för äckliga filmer, och då är den här äckligast av dem alla:

läskiga länken

inget för den som vill sova gott.

fy fan.. den där var inte nådig:S ush

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart kommer Pluffo eller mornel och säger att det redan finns en tråd för roliga filmer 🙂😄  🙂

kanske det, men det här kan ju vara en tråd för äckliga filmer, och då är den här äckligast av dem alla:

läskiga länken

inget för den som vill sova gott.

Åh shit vad läskig! Hon kommer förmodligen ha huvudrollen i min mardröm som jag kommer ha inatt. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart kommer Pluffo eller mornel och säger att det redan finns en tråd för roliga filmer 😄🙂  😉

kanske det, men det här kan ju vara en tråd för äckliga filmer, och då är den här äckligast av dem alla:

läskiga länken

inget för den som vill sova gott.

Det där var ju bara smaklöst. Stackars människa.

Och sjuka människa som filmat henne och lagt ut på nätet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart kommer Pluffo eller mornel och säger att det redan finns en tråd för roliga filmer 😄🙂  😉

kanske det, men det här kan ju vara en tråd för äckliga filmer, och då är den här äckligast av dem alla:

läskiga länken

inget för den som vill sova gott.

Det där var ju bara smaklöst. Stackars människa.

Och sjuka människa som filmat henne och lagt ut på nätet.

för att det inte ska bli några missförstånd så informerar jag om att det faktiskt är en kille (sorry hacke), en dragqueen med artistnamnet "bunny". detta är ett klipp ur en film som finns utgiven, och recenserad på imdb.

riktigt otäckt är det i senare delen av filmklippet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart kommer Pluffo eller mornel och säger att det redan finns en tråd för roliga filmer 🙂😄  🙂

kanske det, men det här kan ju vara en tråd för äckliga filmer, och då är den här äckligast av dem alla:

läskiga länken

inget för den som vill sova gott.

Det där var ju bara smaklöst. Stackars människa.

Och sjuka människa som filmat henne och lagt ut på nätet.

för att det inte ska bli några missförstånd så informerar jag om att det faktiskt är en kille (sorry hacke), en dragqueen med artistnamnet "bunny". detta är ett klipp ur en film som finns utgiven, och recenserad på imdb.

Hoppla. Det är alltså he.. hans eget val. Då var det inget. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Space "Hemma Värst" mans video gick inte att få fram - den var flyttad. Men jag såg den andra. Den om den stackars döende anorektiske/hiv-sjuke/cancersjuke/ALS-sjuke killen. Tragiskt.

😲

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...