ThomasJ Postat 14 juli 2006 Postat 14 juli 2006 Fins det någon smart funktion som gör att jag kan randeraut alla spåren till separata wav filer? Alltså: Om jag har tre spår: 1: Trummor 2:Bas 3: Melodi kan jag då göra så att alla dessa automatiskt blir till tre olika wav filer, utan att behöva randera spår för spår?
mjaco0 (oregistrerad) Postat 15 juli 2006 Postat 15 juli 2006 1. Om du kör med samles måste du "consolidate" varje spår först. Går att göra genom att markera allt på alla spåren och consolidate. 2. "Save Set Self-contained" i File menyn. 3. Nu har du varje spår som en wav-fil i din Library/Set/Din låt Sounds mapp Tack för mej
Pluffo Postat 16 juli 2006 Postat 16 juli 2006 I Live 6 finns det en funktion som är dedikerad för detta. Rock on!
ThomasJ Postat 16 juli 2006 Trådstartare Postat 16 juli 2006 (redigerat) Tackar! Redigerat 16 juli 2006 av Lådan
ThomasJ Postat 20 juli 2006 Trådstartare Postat 20 juli 2006 I Live 6 finns det en funktion som är dedikerad för detta. Rock on! jo.. men då skall man ha råd till sexan osså😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.