Jump to content
Annons

Söker producent partner


Freedom

Recommended Posts

detta är en ny tråd. såg att jag hade postat min förra på helt fel ställe. så läste igenom reglerna och formulerade om min tråd!

min erfarenhets nivå är väll lite sådär, inte nyböjare men inte heller proffs

har producerat i drygt 3 år och under de åren har jag gjort en hel del framsteg Jag andvänder mig av Cubase sx3 men kan även Fl studio utantill

Min utrustning är inte heller så avancerad men fungerar ändå väldigt effektivt för mig. Jag har ett par behringer studiomonitorer och till det ett mixerbord med en elgitarr och 1 aukustisk.

min ambitionsnivå är väldigt hög, jag kan fast arbetat med projektet 24/7

är 17 år

har producerat melodic trance och House tidigare, men är även öppen för nya stilar.

hör av dig /F

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
detta är en ny tråd. såg att jag hade postat min förra på helt fel ställe. så läste igenom reglerna och formulerade om min tråd!

min erfarenhets nivå är väll lite sådär, inte nyböjare men inte heller proffs

har producerat i drygt 3 år och under de åren har jag gjort en hel del framsteg Jag andvänder mig av Cubase sx3 men kan även Fl studio utantill

Min utrustning är inte heller så avancerad men fungerar ändå väldigt effektivt för mig. Jag har ett par behringer studiomonitorer och till det ett mixerbord med en elgitarr och 1 aukustisk.

min ambitionsnivå är väldigt hög, jag kan fast arbetat med projektet 24/7

är 17 år

har producerat melodic trance och House tidigare, men är även öppen för nya stilar.

hör av dig /F

låter intressant, ge mig gärna din msn så kan vi ju snacka mer =)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
abnormalbrain (oregistrerad)

Jag är öppen för alla typer av sammarbete. Jag kan tänka mig att lägga ner mycket tid. Eller rättare sagt gör det. Skicka ett mejl till mig med msn. Jag är 18 snart 19 och har producerat i 6 eller mer år. Producerar de flesta musikstilar.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Prova att lägga ut någon demo så folk får höra din produktionsnivå utan att behöva gå via MSN för att få reda på det.. det är som att köpa en ny flashig bil, men enbart få prata med försäljaren via telefon innan köpet som förklarar hur fin bilen är att köra, vilken glamorös färg den har, hur fet stereo som sitter i från början o.s.v..

Jag tror du får bättre respons på det sättet.

Lycka till

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

helt sjukt att jag inte får några mer svar, ingen som är sugen o prodda en tight house låt 😄

Eh vafan, sjukt? Varför det? 😛 Just samarbeten brukar det vara rätt tunt med svar på, du har ju förfasen fått typ fyra-fem svar, utan att du ens hade lagt ut nåt exempel på vad du gör... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...