Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

70% av dessa extra Studio nummer är lite att luras tycker jag. Det är gammal skåpmat i.70 % minst har redan visats i tidigare nummer 🙂

Redigerat av fogden2000
Annons
Postat
70% av dessa extra Studio nummer är lite att luras tycker jag. Det är gammal skåpmat i.70 % minst har redan visats i tidigare nummer 😲

Jag kan förstå din ståndpunkt men kan inte riktigt hålla med...

Nu jobbar ju inte jag på tidningen, men som läsare och användare av Cubase SX uppskattar jag att jag kan köpa en tidning med alla tipsen samlade, och med extra material...

Det vore ju konstigt om man inte tog med tipsen pga att dom hade varit i tidningen tidigare, då hade man ju varit tvungen att köpa specialutgåvan och köpa tidigare nummer av Studio... 😮

Postat

Tycker at de gamla tipsen skall vara kvar så att man får allt samlat i en o samma tidning.

I mitt fall så äger jag redan alla nummer av Studio så det hade gärna fått varit mera "nya" tips iom att man köper en extra tidning.

Det blir lite som om att de gynnas som inte köpt alla nummren tidigare.

Nu så är jag glad för att redaktionen släpper sådana här nummer så ni inte tror nåt annat 😄

Postat
70% av dessa extra Studio nummer är lite att luras tycker jag. Det är gammal skåpmat i.70 % minst har redan visats i tidigare nummer 😄

men det vet man väl mycket väl när man köper den?...det är ju liksom alla tidigare tips samlade på ett ställe...

Postat
70% av dessa  extra Studio nummer är lite att luras tycker jag. Det är gammal skåpmat i.70 % minst har redan visats i tidigare nummer 😄

men det vet man väl mycket väl när man köper den?...det är ju liksom alla tidigare tips samlade på ett ställe...

Iofs så i reklamen så sägs det att det kommer med extra material, dock inte hur mycket!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.