Thimmie Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Tja! Om ni vill höra när jag och Erik försvarar Dieccos färger i radio. Kolla in nedanstående länk. På högersidan "Hör programmet igen!". Vi är med mellan 17:00 - ca 17:45. http://www.sr.se/cgi-bin/ostergotland/prog...p?ProgramID=288 Ni kan höra alla låtar från vår EP, samt en låt live från radiostudion. 😆
Mutz Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Skoj. Sitter och lyssnar på det inspelade programmet nu. Gillar eran musik riktigt bra!!
Thimmie Postat 5 juli 2006 Trådstartare Postat 5 juli 2006 Skoj. Sitter och lyssnar på det inspelade programmet nu. Gillar eran musik riktigt bra!! Kul som fän! 😉
claypool Postat 6 juli 2006 Postat 6 juli 2006 ska lyssna se när jag får tillbaka mina hörlurar som e på vift. 🙂
Thimmie Postat 6 juli 2006 Trådstartare Postat 6 juli 2006 claypool; Well, har du fått tillbaka lurarna eller? 😄 FredAsp; Japp, undra vad jag får av Olsberg i julklapp! 😆
claypool Postat 6 juli 2006 Postat 6 juli 2006 nej, han som har lånat dem har ej behagat komma tillbaka till kontoret än...
Thimmie Postat 7 juli 2006 Trådstartare Postat 7 juli 2006 nej, han som har lånat dem har ej behagat komma tillbaka till kontoret än... Äsch! Vilken människa! 😄
McMagnus Postat 8 juli 2006 Postat 8 juli 2006 Schysst! "Igenom dig" står sig lika bra akustiskt som på scen, med eller utan sur E-sträng. 😆 Starkt Thimmie!
Thimmie Postat 10 juli 2006 Trådstartare Postat 10 juli 2006 Schysst! "Igenom dig" står sig lika bra akustiskt som på scen, med eller utan sur E-sträng. 😉 Starkt Thimmie! Åh! Tackar! Ja, det blir lite meckigt när man ska spela live i radio. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.