Lindeberg Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Dan & Moe - Get Yer Je-Ja's Out EP BEVLAR S28 1. Get Yer Cap On 2. Kicksnare Dags för nytt nĂ€tbolagsslĂ€pp; jag och Maxmaxmax hyllar svenska singer-songwritern Jeja Sundström! Tanka gratis electropop frĂ„n Bevlar genast, och glöm inte berĂ€tta om det var fint eller fult! đ±
Nisse Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Det var fint. đ SĂ€rskilt gillas förstĂ„s TrippelMax lena stĂ€mma och de enkla synthljuden som fĂ„r det att rycka lite extra i 8bit-tarmen. đ±
Sonnert Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Ja! Ă€ntligen lite Bra musik hĂ€r pĂ„ forumet. Ingen blir vĂ€ll förvĂ„nad över att jag gillar detta. gillar sĂ€rskilt oldscool-chordsen i första lĂ„ten. sparsmakat och bra. (tyskt sound đ± ) det enda som Ă€r fult Ă€r nog Jeja
Lindeberg Postat 4 juli 2006 TrĂ„dstartare Postat 4 juli 2006 Tack hörni! Nisse, ljuden i Get Yer Cap On Ă€r i princip byggda helt med samplepacket man fick i datormusiks 8-bitarstĂ€vling förra Ă„ret. đ
tbruce Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Oh, riktigt fina grejer! SpĂ€nnande ljudbild, behaglig sĂ„ng (som alltid nĂ€r det gĂ€ller trippelmax's stĂ€mma) och trevligt att lyssna pĂ„, bra balans mellan repetation och spĂ€nnande saker som hĂ€nder. BĂ€sta jag hört frĂ„n Bevlar tror jag. Gillar första lĂ„ten bĂ€ttre, den andra Ă€r ocksĂ„ vĂ€lgjord men har inte lika mycket av "det". Sparar! đ
Hellpig Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Kul lĂ„t, intressant ljudbild tycker jag - som normalt sett lyssnar mer pĂ„ rock. Tycker att basen Ă€r lite dominerande - skall det vara sĂ„ eller Ă€r det mina lurar som Ă€r kassa? đ Snygg sĂ„ng ocksĂ„. Men jag fattar inte riktigt vad det har med Jeja att göra? đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.