figge Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 (redigerat) Ett kul tidsfördriv Àr att hitta lÄtar som innehÄller ett sÄ kallat slicklick. Kolla in www.slicklick.com Redigerat 3 juli 2006 av figge
RoBERT Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Shit, det hĂ€r var det bĂ€sta jag varit med om hahaha!! đ E du en vĂ€n av slick eller gör du det för att du ska hĂ„na slicken, haha.. đł
figge Postat 3 juli 2006 TrĂ„dstartare Postat 3 juli 2006 E du en vĂ€n av slick eller gör du det för att du ska hĂ„na slicken, haha.. đ Jag Ă€r genomslick. Du ser vĂ€l pĂ„ mina inskickade licks vilka artister jag lyssnar pĂ„.
RoBERT Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 hehe. man vet aldrig. đ slickhatare kan vara minst lika insatta bara pga av att de ogillar genren sĂ„ himla mkt... đ VĂ€lkommen till slickhimlen dĂ„ hehe... KĂ€nner du till bröderna Fridh?
johahl Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Haha, det var riktigt hĂ€rligt. Ska lĂ€gga den i bokmĂ€rken. Ringsignalen i nokia telefonen var ovĂ€ntad. Jag mĂ„ste planka det och anvĂ€nda đ Finns sĂ„ mycket slickt hĂ€r i vĂ€rlden, fy vad bra. Ska rota fram nĂ„got riktigt bra och skicka in.
figge Postat 3 juli 2006 TrÄdstartare Postat 3 juli 2006 VÀlkommen till slickhimlen dÄ hehe... KÀnner du till bröderna Fridh? Christian och Micke? Jag och Christian hade ett band ihop för nÄgra Är sedan. Vi spelade i Karlskrona pÄ nÄt stÀlle och hade en clinic pÄ skolan han undervisar pÄ. Han Àr den grymmaste slickgitarrist jag vet, och jag kÀnner rÀtt mÄnga.
Pluffo Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 (redigerat) Haha! Fan, det hĂ€r var stört đđ Har folk sĂ„hĂ€r dĂ„lig fantasi pĂ„ riktigt? đ Redigerat 3 juli 2006 av Pluffo
RoBERT Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 (redigerat) klart jag menar dom.. đ DĂ„ kanske du kĂ€nner min brorsa Daniel oxĂ„.. đ slick pianonisse som kan arra musik fett bra oxĂ„. đ han har lirat med micke Ă„ christian oxĂ„ i bandet "Lost in Time" pĂ„ den glada gymnasietiden pĂ„ Heleneholm.. đ EDIT: Ă„ markus liljequist pĂ„ trummor Ă„ anderz wrethov var oxĂ„ med.. hmm.. christian hoppade vĂ€l in nĂ€r anders hade hoppat av. janne manninen pĂ„ bas. anders grahn pĂ„ sĂ„ng osv osv.. đ Vann musik direkt nĂ„t Ă„r med.. komemr inte ihĂ„g vilket, haha.. Redigerat 3 juli 2006 av aorfreak
figge Postat 3 juli 2006 TrĂ„dstartare Postat 3 juli 2006 Haha! Fan, det hĂ€r var stört đđ Har folk sĂ„hĂ€r dĂ„lig fantasi pĂ„ riktigt? đ AlltsĂ„, nĂ€r man har fastnat för slicklicks lyssnar man pĂ„ musik med andra öron... seriöst. Det Ă€r helt galet. đ
IDF Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 VĂ€lkommen till slickhimlen dĂ„ hehe... KĂ€nner du till bröderna Fridh? Christian och Micke? Jag och Christian hade ett band ihop för nĂ„gra Ă„r sedan. Vi spelade i Karlskrona pĂ„ nĂ„t stĂ€lle och hade en clinic pĂ„ skolan han undervisar pĂ„. Han Ă€r den grymmaste slickgitarrist jag vet, och jag kĂ€nner rĂ€tt mĂ„nga. christian e min gammla lĂ€rare frĂ„n gymnasiet.. han Ă€r slick med white-thrash skĂ€gg (precis som joe dirt!!) landet Ă€r för litet.. đ
figge Postat 3 juli 2006 TrÄdstartare Postat 3 juli 2006 Och nu lade jag precis upp ett nytt lick. Michael Ruff wailar ett slicklick pÄ senaste plattan.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.