Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
  aorfreak sa:
E du en vĂ€n av slick eller gör du det för att du ska hĂ„na slicken, haha.. 😏

Jag Àr genomslick. Du ser vÀl pÄ mina inskickade licks vilka artister jag lyssnar pÄ.

Postat

Haha, det var riktigt hĂ€rligt. Ska lĂ€gga den i bokmĂ€rken. Ringsignalen i nokia telefonen var ovĂ€ntad. Jag mĂ„ste planka det och anvĂ€nda 😉

Finns sÄ mycket slickt hÀr i vÀrlden, fy vad bra. Ska rota fram nÄgot riktigt bra och skicka in.

Postat
  aorfreak sa:
VÀlkommen till slickhimlen dÄ hehe... KÀnner du till bröderna Fridh?

Christian och Micke? Jag och Christian hade ett band ihop för nÄgra Är sedan. Vi spelade i Karlskrona pÄ nÄt stÀlle och hade en clinic pÄ skolan han undervisar pÄ.

Han Àr den grymmaste slickgitarrist jag vet, och jag kÀnner rÀtt mÄnga.

Postat (redigerat)

Haha! Fan, det hĂ€r var stört 😛😆

Har folk sĂ„hĂ€r dĂ„lig fantasi pĂ„ riktigt? 😉

Redigerat av Pluffo
Postat (redigerat)

klart jag menar dom.. 😆

DĂ„ kanske du kĂ€nner min brorsa Daniel oxĂ„.. 🙂 slick pianonisse som kan arra musik fett bra oxĂ„. 🙂 han har lirat med micke Ă„ christian oxĂ„ i bandet "Lost in Time" pĂ„ den glada gymnasietiden pĂ„ Heleneholm.. 😉

EDIT: Ă„ markus liljequist pĂ„ trummor Ă„ anderz wrethov var oxĂ„ med.. hmm.. christian hoppade vĂ€l in nĂ€r anders hade hoppat av. janne manninen pĂ„ bas. anders grahn pĂ„ sĂ„ng osv osv.. 😛 Vann musik direkt nĂ„t Ă„r med.. komemr inte ihĂ„g vilket, haha..

Redigerat av aorfreak
Postat
  Pluffo sa:
Haha! Fan, det hĂ€r var stört 😆🙂

Har folk sĂ„hĂ€r dĂ„lig fantasi pĂ„ riktigt? 😉

AlltsĂ„, nĂ€r man har fastnat för slicklicks lyssnar man pĂ„ musik med andra öron... seriöst. Det Ă€r helt galet. 😛

Postat
  figge sa:
  aorfreak sa:
VÀlkommen till slickhimlen dÄ hehe... KÀnner du till bröderna Fridh?

Christian och Micke? Jag och Christian hade ett band ihop för nÄgra Är sedan. Vi spelade i Karlskrona pÄ nÄt stÀlle och hade en clinic pÄ skolan han undervisar pÄ.

Han Àr den grymmaste slickgitarrist jag vet, och jag kÀnner rÀtt mÄnga.

christian e min gammla lĂ€rare frĂ„n gymnasiet.. han Ă€r slick med white-thrash skĂ€gg (precis som joe dirt!!) landet Ă€r för litet.. 🙂

Postat

Och nu lade jag precis upp ett nytt lick. Michael Ruff wailar ett slicklick pÄ senaste plattan.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.