tordA Postat 19 juni 2004 Postat 19 juni 2004 (vet inte var jag skall posta denna frĂ„ga, sĂ„ det fĂ„r bli hĂ€r) som jag har fattat det hela, sĂ„ med ett "Rack" och ett MiDitangentbord sĂ„ slipper man PC och sĂ„n't, bara att plugga i en mixer och frĂ„n den till "vad som helst" har jag snappad det rĂ€tt eller Ă€r det som vanligt ? đ
unbornichen Postat 19 juni 2004 Postat 19 juni 2004 (redigerat) precis. Midikeyboard kopplas till racket och sÀger Ät racket vilken ton som ska spelas osv sÄ beter sig racket precis som en vanlig synth och skickar ut ljud som du kan koppla vart du vill. Redigerat 19 juni 2004 av unbornichen
tordA Postat 19 juni 2004 TrÄdstartare Postat 19 juni 2004 Tack ! sen fÄr man vÀlja racktyp efter tycke och smak (förmodar jag) (jag gör nÀstan vad som helst för att slippa en data i inspelningsledet)
Lundin Postat 19 juni 2004 Postat 19 juni 2004 alltsĂ„ en Racksynt Ă€r bara en burk utan tangentdelen... lite billigare om du redan har ett klaviatur och inte har plats för ett till... Jag vet inte om jag fattade det dĂ€r med PC'n? ska du ha en rackmonterad HĂ„rddiskporta elle?? đ
Carl_B Postat 19 juni 2004 Postat 19 juni 2004 (redigerat) Tack ! sen fÄr man vÀlja racktyp efter tycke och smak (förmodar jag) (jag gör nÀstan vad som helst för att slippa en data i inspelningsledet) Rack Desktop rack Alla de Àr mer eller mindre samma synth... Redigerat 19 juni 2004 av Carl_B
Lundin Postat 19 juni 2004 Postat 19 juni 2004 Calle..har du ingen bild pĂ„ den nya svarta sockerbiten oxĂ„ đ Rockfart: HĂ€r Ă€r en bild pĂ„ 3st DA88 hĂ„rddisk"portor" i rackformat.. Rackare
tordA Postat 19 juni 2004 TrÄdstartare Postat 19 juni 2004 inspelning pÄ denna den dÀr Virus rack ligger himmlans bra till var hittar jag en sÄn i stockholm ?
Lundin Postat 19 juni 2004 Postat 19 juni 2004 (redigerat) Ny eller beg? kolla Estrad - folkungagatan 54 ( mitt emot Kelly's ) Redigerat 19 juni 2004 av demoniqus
Wille Postat 19 juni 2004 Postat 19 juni 2004 inspelning pĂ„ denna den dĂ€r Virus rack ligger himmlans bra till var hittar jag en sĂ„n i stockholm ? För faeen... đ du Ă€r ju en Rocker, du ska ha en Oberheim OB-X!! đź
Carl_B Postat 20 juni 2004 Postat 20 juni 2004 Calle..har du ingen bild pĂ„ den nya svarta sockerbiten oxĂ„ đ Rockfart: HĂ€r Ă€r en bild pĂ„ 3st DA88 hĂ„rddisk"portor" i rackformat.. Rackare Du menar MIN sockerbit? đ okej.. för din skull dĂ„ demon.. đ
dbd Postat 20 juni 2004 Postat 20 juni 2004 Du menar MIN sockerbit? đokej.. för din skull dĂ„ demon.. đ SĂ€g det med bilder 2004
Lindeberg Postat 20 juni 2004 Postat 20 juni 2004 Fast strunta i Virusen. Den Àr sÄ uttjatad. Jag rekommenderar digital-(helst fm-)syntar frÄn 80-talet; kolla in Yamahas lÄdor. Feta analogsoundet kÀnns lite för mycket 1997 tycker jag.
tordA Postat 20 juni 2004 TrĂ„dstartare Postat 20 juni 2004 jakten gĂ„r vidare đ eftersom jag inte har nĂ„t mĂ€tbart förstĂ„nd sĂ„ betyder Ă„rtal ingenting, bara ljudet (the Sound, som vi sĂ€ger hemmavid) đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.