Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har nu Norton vilket drar lite för mycket kraft. Jag har sett i nĂ„gra trĂ„dar dĂ€r ni rekommenderar andra virus skydd, men kommer inte ihĂ„g vad det var. jag har sökt, men inte hittat vad jag söker. kan ngn uplysa mig 😕 !

/joey

Annons
Postat (redigerat)

F-secure Internet Security...

Igen... 😆

edit: Men Ă„ andra sidan, allting Ă€r bĂ€ttre Ă€n Norton... 🙂

Redigerat av Violiner
Postat

Jo, det Àr lite det jag har fÄtt för mig! Men det Àr nÄgot virusprogram som mÄnga hÀr rekommenderar eftersom det Àr bra + resurssnÄlt. Kan det vara F-secure Internet Security......Hmm, kanske!

Postat

Tro mig, F-secure Àr mycket bra, lÀttanvÀnt, heltÀckande, effektivt och sist men inte minst resurssnÄlt...

Trots att det innehÄller allt frÄn brandvÀgg, spionskydd, adwareskydd och virusskydd till e-postfilter etc.

Postat

Tack ska ni ha! DĂ„ Ă€r det vĂ€l F-secure som skall inskaffas. BTW sĂ„ har jag precis installerat ett supernytt EZ Drummer 🙂

Postat (redigerat)

PANDA!!!

Internet Security Titanium 2006.... 🙂

Klockrent...Tillsammans med Spybot Search & Destroy

Panda har samma som F.Secure tro mig!!! 😆

EDIT: Plus att supporten pÄ Panda Sweden Àr hur bra som helst...

Hade lite strul med 2005an och fick 06an gratis...

Redigerat av Twilight_Zound

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.