Jump to content
Annons

Hej allihopa

soundwaves (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

Hej!

Är ocksĂ„ ny hĂ€r och det Ă€r alltid trevligt med musikforum. HĂ„ller pĂ„ med nĂ„n slags electronica pĂ„ egen hand samt spelar pop tillsammans med en annan. Ska försöka lĂ€gga upp lite electronica-lĂ„tar snart pĂ„ min hemsida. Ha det gött!

/André

Annons
Postat

Hej och vĂ€lkommen! Hoppas du kommer trivas, och hoppas att vi fĂ„r höra dina lĂ„tar framöver! 😄

Postat

Hej Neko! Ska försöka lĂ€gga upp snart som sagt. Problemet Ă€r att jag aldrig kĂ€nner mig klar med lĂ„tarna, men sĂ„ kĂ€nner sĂ€kert de flesta som gör musik 🙂

Postat

förresten, jag letar stÀndigt efter samarbetspartners inom electronicagebitet sÄ om det Àr nÄn som Àr sugen sÄ hör gÀrna av er...

• 3 veckor senare...
Postat

HiYa 🙂

lÄtar Àr som ens barn: man mÄste slÀppa dom nÄ'n gÄng !

(blir det för tidigt, kan man kalla dom "rĂ€ttade" versionerna för remixer 😄

(musiken alltsÄ))

Postat

Hej igen,

ikvÀll ska en av mina lÄtar spelas pÄ p3 demo! "Borderline" heter den och den finns Àven för avlyssning pÄ http://interstellar.just.nu

Ha det bra

/André

Postat (redigerat)

Tjena!

🙂

Edit: "Borderline" Ă€r en bra lĂ„t. Ska lyssna pĂ„ dom andra oxĂ„... 😄

Redigerat av Grahn
Postat

Kul att du gillade det 🙂

Postat

Det var Àven vÀldigt roligt att höra sin egen lÄt pÄ radio...kÀndes vÀldigt konstigt!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.