soundwaves (oregistrerad) Postat 13 januari 2004 Postat 13 januari 2004 Hej! Ăr ocksĂ„ ny hĂ€r och det Ă€r alltid trevligt med musikforum. HĂ„ller pĂ„ med nĂ„n slags electronica pĂ„ egen hand samt spelar pop tillsammans med en annan. Ska försöka lĂ€gga upp lite electronica-lĂ„tar snart pĂ„ min hemsida. Ha det gött! /AndrĂ©
Neko Postat 13 januari 2004 Postat 13 januari 2004 Hej och vĂ€lkommen! Hoppas du kommer trivas, och hoppas att vi fĂ„r höra dina lĂ„tar framöver! đ
soundwaves (oregistrerad) Postat 14 januari 2004 Postat 14 januari 2004 Hej Neko! Ska försöka lĂ€gga upp snart som sagt. Problemet Ă€r att jag aldrig kĂ€nner mig klar med lĂ„tarna, men sĂ„ kĂ€nner sĂ€kert de flesta som gör musik đ
soundwaves (oregistrerad) Postat 14 januari 2004 Postat 14 januari 2004 förresten, jag letar stÀndigt efter samarbetspartners inom electronicagebitet sÄ om det Àr nÄn som Àr sugen sÄ hör gÀrna av er...
Plus o Minus Postat 14 januari 2004 Postat 14 januari 2004 vĂ€lkomen till forumet, ... sjĂ€lvklart sĂ„ vĂ€lkomnar jag mig sjĂ€lv pĂ„ samma gĂ„ng đ
tordA Postat 31 januari 2004 Postat 31 januari 2004 HiYa đ lĂ„tar Ă€r som ens barn: man mĂ„ste slĂ€ppa dom nĂ„'n gĂ„ng ! (blir det för tidigt, kan man kalla dom "rĂ€ttade" versionerna för remixer đ (musiken alltsĂ„))
soundwaves (oregistrerad) Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 Hej igen, ikvÀll ska en av mina lÄtar spelas pÄ p3 demo! "Borderline" heter den och den finns Àven för avlyssning pÄ http://interstellar.just.nu Ha det bra /André
Neosus Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 (redigerat) Tjena! đ Edit: "Borderline" Ă€r en bra lĂ„t. Ska lyssna pĂ„ dom andra oxĂ„... đ Redigerat 7 februari 2004 av Grahn
Neosus Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 Nu har jag lyssnat pĂ„ dom andra. ...skönt stuk. đ
soundwaves (oregistrerad) Postat 8 februari 2004 Postat 8 februari 2004 Det var Àven vÀldigt roligt att höra sin egen lÄt pÄ radio...kÀndes vÀldigt konstigt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.