Jump to content
Annons

bubben

Recommended Posts

Jag får inte cubase att funka på båda skärmarna, vad gör jag för fel? jag vill ha mixern på ena skärmen och sen vill jag ha resten på andra, men jag kan typ bara flytta över transport panelen, hjälp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

boys! det är wünderbar att ni svarar, men jag är totalt hjärndöd, så det vorre fina fisken om ni bjussa på en tydlig förklaring för "Startfönstret" begränsar ju t.ex mixern från att komma till skärm nr 2

kram hej :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

boys! det är wünderbar att ni svarar, men jag är totalt hjärndöd, så det vorre fina fisken om ni bjussa på en tydlig förklaring för "Startfönstret" begränsar ju t.ex mixern från att komma till skärm nr 2

kram hej :rolleyes:

Om du högerklickar en grå yta i mixern och väljer "Always on top" så bör du kunna dra den till nästa skärm.

Eller ja, du kan i princip högerklicka var som helst, förutom titelraden.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

boys! det är wünderbar att ni svarar, men jag är totalt hjärndöd, så det vorre fina fisken om ni bjussa på en tydlig förklaring för "Startfönstret" begränsar ju t.ex mixern från att komma till skärm nr 2

kram hej 🤪

Du e från stockholm va..?

Link to comment
Dela på andra sajter

boys! det är wünderbar att ni svarar, men jag är totalt hjärndöd, så det vorre fina fisken om ni bjussa på en tydlig förklaring för "Startfönstret" begränsar ju t.ex mixern från att komma till skärm nr 2

kram hej 🤪

Du e från stockholm va..?

LOL? 🙁

vorre? bjussa?

har du sett "dom kallar oss mods", värsta stockholmskan hehe 😆, ibland tycker man att man är dialektlös i stockholm (drygt va? 🙂 ) men sen kommer såna där uttryck å då inser man att man egentligen snackar värsta skånskan...haha...

Redigerat av Phobos
Link to comment
Dela på andra sajter

boys! det är wünderbar att ni svarar, men jag är totalt hjärndöd, så det vorre fina fisken om ni bjussa på en tydlig förklaring för "Startfönstret" begränsar ju t.ex mixern från att komma till skärm nr 2

kram hej 😉

Du e från stockholm va..?

LOL? 😄

vorre? bjussa?

har du sett "dom kallar oss mods", värsta stockholmskan hehe 😄, ibland tycker man att man är dialektlös i stockholm (drygt va? 😄 ) men sen kommer såna där uttryck å då inser man att man egentligen snackar värsta skånskan...haha...

Sen jag flyttade upp till uppsala från småland har jag börjat märka min dialekt! Som jag trodde var rikssvenska 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

boys! det är wünderbar att ni svarar, men jag är totalt hjärndöd, så det vorre fina fisken om ni bjussa på en tydlig förklaring för "Startfönstret" begränsar ju t.ex mixern från att komma till skärm nr 2

kram hej 😉

Du e från stockholm va..?

LOL? 😄

vorre? bjussa?

har du sett "dom kallar oss mods", värsta stockholmskan hehe 😄, ibland tycker man att man är dialektlös i stockholm (drygt va? 😄 ) men sen kommer såna där uttryck å då inser man att man egentligen snackar värsta skånskan...haha...

Sen jag flyttade upp till uppsala från småland har jag börjat märka min dialekt! Som jag trodde var rikssvenska 🙂

Precis! de ja mena, ibland märker man attr man faktiskt har dialekt och inte pratar RÄTT som man ofta känner 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

boys! det är wünderbar att ni svarar, men jag är totalt hjärndöd, så det vorre fina fisken om ni bjussa på en tydlig förklaring för "Startfönstret" begränsar ju t.ex mixern från att komma till skärm nr 2

kram hej 😱

Du e från stockholm va..?

LOL? 😆

vorre? bjussa?

har du sett "dom kallar oss mods", värsta stockholmskan hehe 😄, ibland tycker man att man är dialektlös i stockholm (drygt va? 😛 ) men sen kommer såna där uttryck å då inser man att man egentligen snackar värsta skånskan...haha...

Sen jag flyttade upp till uppsala från småland har jag börjat märka min dialekt! Som jag trodde var rikssvenska 😛

Precis! de ja mena, ibland märker man attr man faktiskt har dialekt och inte pratar RÄTT som man ofta känner 😄

På tal om dualview

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

boys! det är wünderbar att ni svarar, men jag är totalt hjärndöd, så det vorre fina fisken om ni bjussa på en tydlig förklaring för "Startfönstret" begränsar ju t.ex mixern från att komma till skärm nr 2

kram hej 🙂

Du e från stockholm va..?

LOL? 😎

vorre? bjussa?

har du sett "dom kallar oss mods", värsta stockholmskan hehe 😄, ibland tycker man att man är dialektlös i stockholm (drygt va? 😆 ) men sen kommer såna där uttryck å då inser man att man egentligen snackar värsta skånskan...haha...

Sen jag flyttade upp till uppsala från småland har jag börjat märka min dialekt! Som jag trodde var rikssvenska 😛

Jag älskar din dialekt! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...