Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tjena.

jag har ett problem och det är att när jag ska spela in. så spelas beatet ins istället. och då menar jag hela beatet. så det blir som en exakt kopia. och min röst hörs inte överhuvudtaget.

vad är lösningen på det problemet?

tack på förhand

Annons
Postat

Om någon skall ge dig hälp så är nog det på sin plats att säga vilket program osv du andvänder. Hur skall man annars veta ?

Postat

asså jag använder cool edit och cubase. och när jag sätter på beatet i hörlurarna så spelas beatet in på inspelningsspåret. och min röst spelas inte in.

och det är inte ljudet från hörluararna som spelas in utan ljudet som kommer ifrån datan...jag provade spela in och satte igång beatet i winamp. och det blev likadant där.

men ifall jag stänger av alla ljud från datan och spelar in utan beat så spelas rösten in..

asså det är fett svårt och förklara, hoppas ni förstår lite bättre

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.